2007年4月9日 星期一

冇呼吸冇心跳冇脈搏.....

電視呀~
點解你咁捨得我地
粒聲唔出就離開我地?!

尋晚當我地想同你溝通嘅時候, 你竟然變咗怪談
綠~~~色~~~嘅?!
電視呀電視呀, 點解你會咁架.... 晏晝果陣你仲好地地
點解我地一返到黎你就冇呼吸冇心跳冇脈搏.....?
雖然你係有d舊, 有d out, 同埋都想換你好耐
但係點解一d先兆都唔俾我地, 話死就死

龍少同我都好傷心呀~

話哂我地都朝夕相處咗足足四年啦~
唔通, 你係想俾機會我地換果一個?!
冇辦法啦, 既然你為咗我地作出咁大嘅犧牲
我地就承全你嘅遺願啦....
就係咁, 本來今日唔想出街嘅我地
又要出動去買電視喇~~~~ 哇咔咔, 龍少終於都恨到喇

                                                                                                  
之前整完千層糕同椰撻俾龍少+肥媽媽
一直都有小小悶悶不樂
因為.... 對我依d為食人黎講, 唔理個甜點係送俾人定係自己食
整完都一定要"試試味"先罷休
但係, 今次竟然唔食得~~
個心就一直囉囉攣...
最終都係忍唔住

一次過整咗抗氧化曲奇餅 + 綠荼芝士波波
不過唔知係唔係曲奇餅只係加咗蛋白
焗嘅時候竟然好似溶咁呀~~ 不過....
個樣超級衰~
好彩出爐之後都好好味好趣咋

依個綠茶芝士波波呢.... 就唔知點解有d未熟嘅感覺
同埋都唔夠QQ嘅?!
都唔知係唔係因為今次心急得滯
搞到2個製成品都.... 唉~~~

沒有留言:

張貼留言