2007年4月17日 星期二

安全到埗~~~

好囉好囉~~
部電視終於都到咗喇, 真係開心

龍少同我都俾舊果部電視遭質咗成個禮拜, 晚晚都怪談上身!
依家新電視黎咗就好似俾d師父作法完咁囉~~
我地響百老匯買部HITACHI 37"LCD TV
點解簡HITACHI? 因為LCD都冇咩其他牌子
又唔想簡LG, SAMSUNG, 龍少話韓國係就好先進兼款好靚,
但係唔襟用喎!而BENQ果D大陸台灣牌子更唔駛講啦~~~ 驚驚

sony好正, 可惜得個樣, 用親sony其他product經常都好快壞
所以, 對佢冇信心~
而且我地又唔想買太貴, 因為都唔知遲DD電視trend會變成點

咁啱依個model係最新出架, 仲做緊promote, 張leaflet仲話佢有:

  • Picture Master HD II 數碼影像處理科技 
  • IPSα高質屏幕兼容1080p高清訊號 
  • 超高解像度 : 1366 x 768 
  • 高屏幕亮度 : 500cd/m2 
  • 高對比度 10,000 :1 
  • 內置麗音完全國際線路調諧器 
  • 2組HDMI高解像多媒體端子 
  • SRS WOW 及 BBE遙控旋轉機座(左右轉動30) 
  • 對應未來數碼廣播 
  • 全機日本製造


  • 哈哈, 我最欣賞就係真係日本製造同埋有個遙控旋轉機座
咁第日龍少同我開餐果陣, 就唔駛"頭另另"喇....
   


沒有留言:

張貼留言