2007年4月18日 星期三

倆口子上哈京第五天


嘩, 依個遊記真係攤得太耐... 一定要依2個星期之內寫哂佢先!!!
到咗第5日, 即係響哈爾濱既第3日, 又係最後1日
由於我地買唔到火車票, 又book唔到下晝嘅內陸機
所以... 我地就要一早出發返北京!

不過, 貪玩嘅我又點會咁易罷休~
所以, 果朝早我地5.30am就起身, 執好哂行李換好哂禦寒衣物之後
我地就出發去"極樂寺"!

點解會去寺廟? 因為其實哈爾濱係一個都幾西化嘅城市
大多數嘅當地人都係信奉東正教
所以, 好難得有一間保存得好好, 傳統而且多香火嘅廟宇
不過, 就係依個時候出事喇~~~~
由於我地唔知去完極樂寺之後仲有冇時間再返酒店換番d輕便小小嘅內衣
因為龍少話d內陸機又窄又焗又熱又辛苦.... 
而我係一個超級怕熱嘅人, 一焗小小臉就會通紅兼想暈
所以龍少就叫我唔好著咁厚衫, 著番d容易除嘅衫
咁我.... 就放棄咗2件樽領冷衫, 換咗件polo冷衫~

當我地一出酒店打的果陣... 嘩... 一大陣寒風吹埋黎

個身都真係凍咗一大戳!  但係... 諗住都應該冇事嘅
當的士到咗之後~~ 嘩, 前所未有咁......凍
果日係黎到哈爾濱3日以黎最凍嘅一日
朝早氣溫得番零下20度~~~ 先領略到原來凍, 係真係會由心震出黎架!!!!

卒之.... 就係依個難得早起嘅大清早.... 病倒了!!
  
而響極樂寺側邊, 就係唔係太出名嘅"哈爾濱遊樂園"
由於果日仲未天光, 天色有小小暗, 加上有d寒意
令整個影色都好美, 我就覺得有點點淒美!

 <--- 前一日應該落完雪, 你睇幾厚雪?!

雖然真係好凍, 但係我唔想掃龍少興

所以一直都同佢講我凍到震~~
我地由6.30am行到7:45am, 先再打的返酒店
之後本來想再去老麥求食個早晨全餐+杯熱柚子蜜
但係... 同之前一樣, 佢地又係即叫即整
排咗成10分鐘都未輪到我地

而我地一早book咗的士8.30am去機場
所以, 龍少話仲有20分鐘, 不如上返房食埋個杯麵算喇~

我當然舉腳讚成啦~ 心諗有熱嘢食就得架喇!
之後上咗的士一陣我就瞓到昏迷一樣, 龍少仲以為我係唔夠瞓!!!

不過, 沿途都有再回望依個城市, 因為真係有d唔捨得
原來哈爾濱好出名做汽車生產, 所有外國大牌子同國產牌子都有showroom響度
仲好大好靚架
哈爾濱~ 真係一個好特別嘅中國城市, 我一定會再黎多次

眨吓眼我地就去到機場, 比原本預計的早了半個鐘
不過依個係細機場, 冇咩地方可以逛
所以我地都一早check-in入去等上機


  <---依張就係好兒戲嘅機票

 
^---去到check-in就換番登機証, 好驚換唔到boarding pass
唔知點解, 我地竟然被編去坐"頭等"
之前check機票果陣頭等要貴RMB300架
哈哈, 真係有luck喇~

不過... 龍少好唔開心, 因為俾check行李果個人收咗佢支"二鍋頭"

雖然真係好平(RMB2), 但係check-in果陣又唔講明酒唔可以帶上機
不過樽裝水, 果汁... 又得喎!
最奇怪就係禁區裡面都有酒賣啦~~
而依個美其名"頭等"艙, 都只不過係前經濟艙2行
但係座位就真係闊落好多, 起碼唔駛同d同胞一齊迫!!!!
有一樣真人真事想到大家分響:

當我地入禁區果陣, 當然要show個boarding pass俾d工作人員睇啦
點知有個同胞話要去送朋友機, 要入去禁區
起初個工作人員唔俾, 話一定要有boarding pass先可以入
但係講冇2句, 就俾佢入咗去
之後check行李果度, 唔知果位同胞講咩, d人又放佢入去
好喇, 到我地上機喇! 臨關機門之前
果位同胞竟然走咗入黎機艙, 話要跟埋個朋友返北京!!!!!!!!!!!!!!!!
咁d空服話冇boarding pass唔搭得, 又話全機爆滿
但係果位同胞話佢見到有位, 話一定要搭, 仲話多一個都係咁飛啦..............
後來d空服竟然就此屈服, 俾咗佢上機~~~
嘩, 國內d機場竟然可以咁寬鬆, 冇買機票都可以上機
之後我問龍少, 咁佢究竟駛唔駛俾番錢
龍少都話唔知....?!

個半鐘頭之後就到咗北京南苑機場, 個機場真係蚊型
我地落咗機之後, 去咗一間大房
我問龍少係依度做咩? d行李帶呢?
龍少笑笑口話等陣就知
原來果間房就係行李認領處, d工人就飛機攞行李直接入依間秀俾人認行李
當攞咗你件行李, 響門口就有個工作人員同你對番寄艙行李個編號, 都幾得意
 
跟住仲有免費車送番我地出西單市中心
之後我地再轉的士返去木棉花酒店
由於我由朝早開始一路咳, 到咗北京之後仲嚴重咗
所以龍少一放低行李, 換番輕便衣服之後
就帶我出王府井大街d藥房買藥食
食完藥都好咗小小, 於是我地去王府井大街食小食

不過身體開始有d不適反應, 所以連相都開始冇心機影

龍少見我咳小咗, 就同我去西單個超大書城
嘩, 裡面真係好大, 比深圳同上海果個書城大好多陪~~
龍少周圍去睇書, 而我就好好彩搵到個位坐
龍少搵咗幾本我鐘意睇嘅書俾我, 等我唔駛走黎走去
不過, 始終都係挨唔住, 響書城瞓著咗!!!

過咗唔知幾耐, 龍少返過黎先知我真係好唔舒服
於是立即話帶我返酒店, 但係我真係唔想掃興
所以話都仲ok, 買埋書先啦!
之後仲話去食埋嘢先. 於是龍少帶我去西單果邊d商場食飯
但係... 當我一聞到d食物味道就想嘔!
所以.... 最終都係返咗酒店昏迷
剩番龍少一個好寂寞咁去食晚飯
龍少, 疏li 呀~~~~

沒有留言:

張貼留言