2007年4月10日 星期二

倆口子上哈京第四天の飲飲食食

響哈爾濱第2日, 天氣非常之咁凍
所以我地響松花江影完相之後就去咗間叫"情麥快餐"食早餐
話就話快餐, 但係都唔係食一般快餐嘅嘢
依間快餐係食罐麵, 咩叫罐麵?

就係用個小瓦煲仔煮麵, 燒到個瓦煲仔滾一滾再加麵
個罐麵仲有個好好食嘅榨菜同花生送
嘩, 真係食到我地暖笠笠...
龍少仲嫌唔夠喉, 叫咗杯熱奶飲
但係點知佢地整錯咗杯熱橙汁我地
咦.... 熱橙汁咁核突, 都係要佢換番杯熱奶好d
 <--- 龍少個背影
 <--- 熱奶個杯好靚

 <--- 依個就係罐麵喇
 
 <--- 1set但唔係套餐



食完早餐, 我地響中央大街行吓逛吓
見到一班人圍住一個鋪仔, 於是我地就埋去8吓啦
哦.... 原來係賣麵包, 有肉鬆包同普通麵包
於是我又好奇, 買隻普通麵包試吓啦
一食, 嘩......... 好好味呀~~~

雖然天氣凍+隻包都係凍, 但係好鬆軟好香.... 仲要只係1蚊隻
唔怪得d人一買買一大袋, 10隻10隻咁買走
我地只係買1隻, 個亞嬸都唔係好想睬我地呀~
 <--- 肉鬆包 <--- 超鬆軟好味餐包
由於食咗麵包, lunch就去咗"美國加州牛肉麵大王"度share黎食
原來依d連鎖店唔同地方有唔同menu
我地今次就叫咗個鴛鴦雞+牛肉麵

個鴛鴦雞超級好味, 夠辣又惹味, 龍少真係食唔停口呀!



 <--- 好味鴛鴦雞

 <--- 大大碗牛肉麵
之後, 我地周圍行呀行呀.....
到最後都係行返去中央大街附近d商場
因為又凍又熱, 搞到個人開始有d頭暈
於是龍少帶我去間小餐廳度歇吓腳, 飲吓嘢
依間叫做"辣魚丸", 咁當然要試吓佢d魚丸啦

不過.... 都只不過係福州魚丸, 冇特別又貴
咁又俾佢呃咗喇~
 <--- 普通福州魚丸 <--- 冇桂圓肉同味嘅桂圓茶
到咗dinner時間, 龍少終於都肯同我去試俄羅斯菜
雖然, 個個去親哈爾濱都話去華梅西餐廳
但係好多介紹都話依間餐廳只係有特色, d嘢食完全唔好食
所以我地去咗另一間冇咁出名嘅Russia Coffee & Food
依間餐廳個門口同氣氛都好好
不過.... d服務就....超級差!!!!

果度得1個肥妹serve客人, 但係d態度就愛理不理咁
唔幫我地set枱, 又唔俾水我地
但係對隔離枱果2隻鬼就欣勤招待!!!! 
當我地order嘅時候, 又叫咩冇咩?! 咁點呀?!

龍少就是但叫d黎滿足吓我喎....

到d菜上枱時又隨手"fing"上黎, 搞到一枱都係....
真係好激氣, d小店仲好service過佢地
不過龍少話, 我地叫小小嘢食, 當試過吓俄羅斯菜就走啦

咁唯有係咁啦~
 <--- 餐廳外貌好靚
 
  
 <--- 餐廳menu


^--- 沽清嘅2款招牌菜 ---^
 <--- 隨手"fing"落枱嘅俄羅斯包
 <--- 我煲仲好飲嘅俄羅斯菜湯

 <--- 成碟都係嘅罐羊肉

 <--- 好溜嘅漢堡扒

之後, 我地就返返酒店附近放煙花

是日宵夜: walmart牌蜜煉枇杷膏, 順番條氣~~

 
第四天完~

沒有留言:

張貼留言