2007年4月11日 星期三

倆口子上哈京第四天


到第四日, 依日冇咩特別事發生, 只係一般sight-seeing
而果朝我地竟然一早就起咗身

因為好想去欣賞依個好耐都未見過嘅藍天與白雲
雖然天氣好凍凍凍同震震震+大大大風, 但係d空氣真係好清新好舒服

龍少同我一出咗酒店, 就不斷索呀索呀, 吸多d新鮮空氣嘛~~
之後我地就行去酒店對開嘅松花江
原來朝早嘅松花江有好多嘢玩: 冰滑梯, 狗拉雪橇車, 馬拉車睇冰河下面嘅魚, 放風箏, 溜冰....
真係多都數唔哂!!
不過... 不惜我地得番好小時間響哈爾濱, 但又有好多地方想去喎
於是冇玩任何嘢就離開松花江向中央大街出發

 
 
 

不過首先我地就去咗龍少同我都好鐘意去嘅walmart度八吓先
一去到~ 嘩, 熱到不得了, 一睇個溫度計~~

撞鬼囉~~~ 成25度, 搞到龍少同我都不斷係咁除除除....

除到無可再除為止先收手
walmart真係有好多嘢買, 我地差不多買齊哂衣食住行
衣: 羊毛褲羊毛襪leg warmer(留番下次著), 食: 哈肉聯香腸(好出名架) 豆奶茶蓮子茶lays波浪薯片
住: 溫度計蒜頭盅 行: 差d買埋雪鞋, 不過太國內feel....
walmart裡面都仲有好多千奇百怪嘅嘢你買

好似燒兔仔, 燒豬頭..... 仲有似碌柴嘅冰魚.... 嘩, "真係咩都有"!!!
之後我地返酒店放低嘢, 再去中央大街進發!
有名你叫中央大街, 都算係哈爾濱嘅心臟地帶

依度有各式各樣嘅專賣店, 俄羅斯土產等...

不過唔係剩係得遊客黎架, 當地人都鐘意行依度
因為集中哂好多百貨公司同食市
仲有好多新奇嘅睇吓架!
 

 

 



 

 

沿住中央大街行, 過2個街口就到哈爾濱第一名勝~聖索菲亞教堂
依間係俄羅斯風格嘅教堂, 現場睇真係好宏偉
仲好似去咗俄羅斯一樣呀~~


  
 

我地響聖索菲亞教堂影相都影咗好耐
因為實在太靚喇, 有d唔相信自己真係見到
影親張張相都以為係postcard

跟住, 我地就打的去果戈里大街
因為人地話果度係俄羅斯商業街, 同埋有個好靚嘅俄羅斯廣場
但係.... 我地搵黎搵去都唔知個俄羅斯廣場響邊
只係搵到條商業街同花園街?!

於是我地就去咗買俄羅斯特產: 木頭公仔同埋古古力
 

跟住我地就返返中央大街食難食俄羅斯菜
之後再返返松花江邊放煙花
嘩, 有d大型煙花真係好靚架

不過我唔敢玩大, 都係玩細安全d....
 

沒有留言:

張貼留言