2007年2月27日 星期二

嚴重"新年期間冰天雪地哈爾濱唔記得帶頸巾+北京室內熱死人風寒症侯群"ing

各位各位,
我同龍少終於都千山萬水, 長途跋涉返到黎喇!

不過暫時未能updated我地依個驚險絕輪嘅旅程
因為.... 咪咪吉病倒了~~~

響哈爾濱返回北京那天晚上開始發燒, 咳嗽,
本以為食咗'幸叔'傷風素會ok
點知到第2晚燒到要去北京協和醫院睇急診

燒到103度, 而且仲要俾佢地照肺驗血~ 龍少話佢地驚我係SARS喎, 啋~
不過個醫師話好小問題啫....
仲話瞓3日就會好番!!!!
到咗第2朝, 係就係好番DD, 但係搭飛支果陣咳到真係嚇親人
唔知係唔係佢地知我病所以upgrade咗我地去business class?????

之後返到屋企, 都係未停過係咁喪咳, 仲咳到好似肺癆咁
所以尋日再去睇西醫....
不過到今日都好似未有小小起色.....
依然keep住小小燒,
喪咳ing
尋晚返學都俾lecturer問搞成咁做咩仲返學
所以..... 今晚都應該唔返學喇~~

要快d好番, 快d寫今次驚險之旅, 同埋星期四要QUIZ, 要溫書呀~~~~~




<左上: 龍少漏夜煲定俾我嘅白粥;
右上: 響北京醫生開嘅藥;
左下: 香港醫生開特效藥>
後記: 由於寫blog途中頭暈&不斷咳嗽, 依篇短短嘅blog竟然寫咗2個鐘!!!!!

沒有留言:

張貼留言