2007年2月16日 星期五

我心交給你....

依份, 係我恨咗好耐好耐, 好想要嘅"尿壺", 不過一直都得唔到龍少嘅青睞!!

因為佢成日都覺得, 幾千蚊買條銀錬,
咁不如買粒鑽石好過啦~~ (真係? 但係都好耐冇收過)
不過到咗今年, 依個心心終於都到我手喇!!

選心心吊飾, 係因為想可以用個心成日掛住佢!
龍少將成個心心俾哂我, 咩都冇得剩喇~~

哈哈哈....
<令人心動嘅湖水藍
,
龍少多謝你
>
而我呢, 都唔執輸呀! 雖然依份禮物唔係d咩咁名貴, 但係因為龍少鐘意揸車

而且我地遲幾日北上嘅時候, 要搭成十幾個鐘頭火車....
所以, 買多隻game俾龍少玩, 等佢冇咁悶嘛~~
龍少, 希望你鐘意!!


<個sales話新出喎, 不過都唔知係唔係真, 但係又幾好玩啦~>

沒有留言:

張貼留言