2007年2月1日 星期四

補一補, 冇咁易老

由於咪咪吉身體一向差到貼地, 於是肥媽媽經常性咁買好多好多嘅藥同其他有藥用成份嘅嘢俾我食, 例如之前用靈芝煲水, 靈芝丸, 不過當肥媽媽問過好多醫生話其實靈芝丸冇實際用途之際, 就放棄咗喇, 慳番! 跟住仲有冬蟲夏草丸(因為依家d中藥丸有, 所以又慳番), omega 3, vitamin E, vitamin C, 連vitamin B都係食係因為咪咪吉同龍少經常性傷風+鼻敏感, 雖然我食咗果d中藥製藥丸都病小咗(睬~掂掂木先), 但係龍少就成日都傳染我, 所以為免再經常性傷風+鼻敏感, 我同龍少都要補充多dvitamin C先得!!! 仲有就係提子太太介紹我食嘅葡萄籽... 因為佢話食咗葡萄籽可以抗衰老喎!!! 不過, 其實都係時候補番吓架喇, 如果唔係, 到時想補都吸收唔到就慘慘慘喇~~

<依D係朝早食嘅>


<依D係臨瞓空腹食嘅, 話時話都有D似白鳳丸>

沒有留言:

張貼留言