2007年2月14日 星期三

Happy Valentine's Day


願所有情侶甜蜜幸福到永遠~~

今年已經係相識至今嘅第11個情人節!
由於你出差關係, 有好幾年嘅情人節都係我響屋企靜靜咁渡過~
所以, 格外珍惜可同你一起相處嘅日子!
 雖然你唔係一個浪漫嘅人, 每次總會令我有點兒失望~

但係... 欣賞你每日辛苦放工返黎都會煮我鐘意嘅嘢;
寧願辛苦賺錢都帶我去賞雪;
知我失去了而買拖肥陪我;
我肥了好多但你仍然話我好fit; 我節食~你驚我胃痛而鬧我;
經常忍受我無原無故的喜恕哀樂....
雖然我地經常吵吵鬧鬧,
但係~ 你出差的日子, 冇你相伴, 日子真的很難過~
龍少, 真係很慶幸有你陪伴我11個寒冬!!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**今年不用送禮物了, 只希望你可以繼續忍受我性格方面嘅不足~~
.... 哇咔咔.... 

沒有留言:

張貼留言