2007年1月30日 星期二

令人懷念車輪轉~~

細細個嘅時候, 每次同肥媽媽去買餸, 都例排一定會有一袋麵包返屋企!
我地陳氏一家四口都好包如命!! 不過我地各有各喜好, 陳生由始至終都係硬豬仔同長法包; 肥媽媽最鐘意食奶油包+提子包+車輪包+蝴蝶酥... 所有甜包; 我自己最鐘意食腸仔包+方包d皮+長法包; 至於提子太太, 雖然佢都好鐘意食包, 但係... 係唔係蝴蝶酥, 都唔知係唔係佢鐘意呢?! 
當時由於肥媽媽開始想減肥, 所以只買車輪包食,
連起初唔鐘意車輪包嘅提子太太同我, 都開始迷上依條外形古怪嘅包! 不過我地會"挑"走哂d提子乾, 哈哈, 因為我地又要食又要玩囉, 而且我又會食哂硬硬嘅麵包皮~ 跟住就會俾肥媽媽鬧鬼!!! 所以, 依個係一個令人想起兒時嘅開心時光!!


<奇華車輪包~$9一大條>

沒有留言:

張貼留言