2007年1月23日 星期二

久違了的最愛.....蕃茄麵包

好耐之前都已經好鐘意食Delifrance嘅長法包配三文魚醬, 因為佢個長法包好好好脆, 個三文魚醬又香又唔會好似淨食三文魚咁齋! 所以到返大學時代嘅lunch, 如果唔係canteen或者去唱k, 我地就一定去Delifrance!!!
畢業後, 每次行行經過Delifrance, 都一定會入去兜番個圈, 因為龍少唔鐘意食乾爭爭嘅嘢, 所以我都係入去望梅止渴一番! 不過有一日, 行去佢地bakery果邊, 發覺有我最最最...鐘意嘅蕃茄做成嘅方包! 因為我本身係一個蕃茄狂! 每次見到話有"蕃茄"成份嘅嘢食, 我都唔會放過! 蕃茄薯片蕃茄棒棒蕃茄餅乾......都無一幸免! 所以龍少響煮麵煲粥even打邊爐, 都一定落大量蕃茄!!!! 
依隻蕃茄方包真係好好好蕃茄, 未食齋聞都聞到~ 當你撕開個麵包心, 仲會發現有蕃茄核!!
好真架, 而且個方包皮又焗得濃濃, 好好味!! 不過好似前幾年開始, 佢地就唔係間間分店都有得賣, 因為話唔係太多人鐘意, 銷路唔係咁好!!!! 我都揾咗好耐都揾唔到邊間分店有供應. 直至星期日, 我響旺角mtr等龍少果陣, 又貪得意走入去慣怔咁望吓, 點知真係俾我望到~~~ 真係開心到痺!! 即時買番一包先, 不過佢好似加咗價, 以前應該係6蚊4塊, 但係依家要成8蚊4 塊! 不過冇計, 終於知到咩叫千金難買心頭好!!! 

<哈哈, 食咗兩塊先記得影相! 不過依兩塊唔捨得食囉>


 

沒有留言:

張貼留言