2007年1月23日 星期二

準備ing

好緊張好緊張好緊張, 其實由plan去ha er bin果日開始, 緊張指數都一直未回落返去適當水平! 因為真係好好耐未試過去d冰天雪地嘅地方~ 對上一次去凍屎嘅地方, 都係3年前嘅農曆年, 我地一家人一齊去北京玩(又係北京!!). 果次真係好凍, 特別係去長城果日, 應該係得零下15度, 凍到陳生陳太都唔上去做吓好漢就返歸休息
, 龍少就用冷帽笠頭包住眼耳口鼻, 提子太太就唔識字, 我就痴咗係咁笑唔停, 食哂D西北風入肚!!!! 
今次依個旅程就得番我地倆個傻人, 陳生陳太因為今年流年要向西北, 唔理我地~ 至於提子太太... 心到人唔到囉
!!! 而我地今次會由搭飛雞去北京, stay一晚, 第2晚就搭火車上ha er bin, 來回總供要瞓兩晚火車! 所以都好緊張, 唔知乾唔乾淨? d人又話ha er bin真係好凍, 依家1月都平均係零下1x/20度, 到咗2月仲凍, 大概零下2x度~~ 嘩, 真係凍過北京好好好多倍喎.... 
所以, 以我依d咁"蛇qwa"嘅人, 依家開始就要狩獵一d防寒用品! 星期日果日出咗去旺角d爬山用品鋪度睇d防寒內衣, 不過實在太多選擇, 龍少話要攞資料返屋企慢慢研究一吓先! 其實之前我地去韓國果陣都買咗一set天朁衣+褲, 但係就覺得唔係好掂囉, 依家間嘢都消失埋喇! 而我就唔理咁多, 響屋企摷番哂d防寒用品屾黎, 一於響屋企玩吓試吓先~~~


<依個係響長城外爭贏提子太太嘅星星ear mug - R10)

<真係好靚靚>

<依對就係舊年去東京, 係上野附近買好抵的真皮毛緾手套 - 1000YEN>

<裡面全部都係好舒服軟綿綿嘅毛毛>

沒有留言:

張貼留言