2007年1月29日 星期一

糖漿吉士Puff~

尋日本來約咗個之前食飯個舊同學, 去佢屋企探佢就快一歲嘅BB
, 講起就真係失禮! 自從人地有咗好似6-7個月果陣, 到依家都未見過~ 就連BB出世都夾唔啱時間去探佢地.... 一等就等到依家! 鬼咩, 我地依d返學嘅, 一咗過Semester A就會一直忙都直至年尾, 點解? 因為Sem B一開始就接住Summer再接Sem A, 途中一個Sem break都冇..... 所以先會想同龍少農曆年再去一轉玩, 之後就要收心讀書直到畢業!!!! 各位友好, 依家清楚哂喇, 唔好再怪我唔出黎gathering喇~~~ 等.... 等多一年啦~~
帶咩去俾人做手信呢~ 因為唔想買西餅or禮盒咁"娘"? 之前出去已經整咗古古力曲奇俾佢地, 而且依排天氣乾燥, 整蛋糕會好乾爭爭, 所以今今次特別d, 整puff~~~

星期五晚嘅時候開始整個內涵, 即係個puff! 整嘅過程都幾好玩, 唔係太難! 不過當要"唧"出黎果陣就真係麻煩咗d, 因為我冇"唧袋", 所以.... 咪用住密實袋代替先囉! 之前整其他都冇咩問題, 但係依個麵團就真係... 有d杰, 所以, 好難先唧到~ 下次再整都係要買番個"唧袋"好d....

到咗第2日, 上完哂堂之後, 就開始整個外皮同個餡料! 個外皮我用焦糖淋面, 所以好脆, 而個餡料就係吉士餡, 不過我冇用椰奶, 因為我最憎嘛, 所以我改用鮮奶, 出黎個效果都係一樣啫!
嘩, 好好味呀~ 因為依家天氣冷, 個puff好鬆而個外皮糖漿好趣.... 好開心第一次就成功! keep好一盒俾同學, 一盒俾肥媽媽, 自己就留番幾粒, 因為龍少都唔係太好! 點知突然接到個佢電話, 由於某d原因, 去唔到同學屋企, 所以唯有響街交收盒puff啦~~ 之後再番肥媽媽屋企食飯, 當佢食一件之後, 哈哈~ 肥媽媽話好好味, 仲好似響街果d咁... 真係好開心呀~~~ 

<好靚嘅吉士puff>


<近鏡好金黃呀~~>

沒有留言:

張貼留言