2007年1月11日 星期四

曼谷漫遊記 - 第一集甲

好囉好囉~ 終於都番來囉!!! 有無驚無險, 咁就玩咗6日 (查實係5日至真). 其實果邊都好安全, 只不過係唔見哂d垃圾桶(怕d人收埋炸彈)
; 街上好多軍警, 不過佢地唔會理你; 仲有就係d shopping mall入口有人check袋! 玩吓玩吓, 真係好唔想返黎, 我仲同龍少講不如就移民過黎啦, 龍少話都好喎, 呵呵!!! 
我地搭4號Emirates夜機去bkk, 因為我地果日冇請假,
所以放咗工就嗱嗱臨返屋企沖涼換衫攞行李就出發喇~~ 去到雞塲check-in咗之後, 就立即去"大x樂"食咗個炒飯先至上雞, 因為好驚阿聯莤d嘢食唔好食嘛! 不過估唔到原來阿聯莤d飛雞好先進架, 有哂電視睇有得打機. 仲好過魚翅同飛龍呀! 而且d飛雞餐都好ok, 係d甜品怪怪地咁啫!!! 不過搞吓搞吓, 要成凌晨12點先有得食, 好彩之前打咗底咋!!

<電視有好多台有機打, 不過冇戲睇>

<我依份係白汁鱈魚繪薯容>

<龍少係牛肉+旦炒飯>

曼谷時間凌晨12點, 我地就到咗bkk雞場兼攞埋行李出埋閘. 不過唔知點解又見唔到接我地果個泰佬. (因為我地一早plan咗去拜白龍王, 所以就響香港一早同廖師兄book咗要車去白龍王廟) 於是咪去買sim card
同唱小小錢先. 再打個電話俾接雞果個人, 點知佢話晨早響度!! 真係神奇, 佢話佢響附近, 話行過黎接我地, 點知等咗成10分鐘先到, 俾佢激死!! 不過, 佢揸車都好定, 同埋2點多就去到白龍王廟, 我地係第一架車到, 所以仲攞埋頭籌呀! 真係lucky~ 不過我地要響車度瞓, 好彩佢架車係果D豪華van, 坐到8-10個人架!咁我地就由2點幾瞓, 瞓瞓吓突然司機好突然咁開車~ 原來一到6點, 間廟就開門, 其他車d人係咁沖入去! 我都差d著唔切對鞋, 我地一落車就諗住一齊沖, 但係俾個司機欄住我地, 原來司機一早就攞咗有number嘅紅紙, 我地一入去就跟張紅紙攞番我地嘅籌, 即1,2號! 所以落車咗車之後係唔駛走架, 佢地一早跟車到嘅時間排咗隊架喇! 不過, 入到去都仲要等, 但係師母整好哂d早餐俾我地食, 有豆漿, 類似鬆糕果類啦, 不過我只係睇住龍少食, 因為我陣間body check要空肚..... ! 等吓瞓吓, 等到8點. 終於等到搞大鼓喇, 咁即係師公出黎, 等佢準備好一切, 就叫我地入內堂坐! 龍少係一號, 於是一叫佢就坐埋去! 嘩, 師公講龍少d嘢好準, 講咗大約5分鐘, 師公就同佢祈福, 跟住就輪到我喇! 我一坐埋去, 師公就已經講好多好多嘢, 真係好利害, 咩都俾佢知道哂, 師公仲話我今年會愈來愈好!!! 聽完師公講嘢, 個心真係好舒服, 好似將個死媧解開咗咁, 真係好多謝師公~~

<依張就係白龍王嘅籌喇, 我地好lucky, 攞都第1,2號; 其實果度都好靚, 不過龍少話始終係廟宇, 要尊重人地, 所以唔好影相>
大約8點半, 我地已經可以走得, 於是個司機就車我地去"康民醫院". 點解唔返酒店? 因為龍少同我book咗去body check, bkk嘅body check比hk平好多
, 而且服務仲好好多! 我地大約10點幾就到醫院, 登記完俾哂錢之後, 就開始做check-up! 嘩, 真係有好多唔同國家嘅人, 真係犀利! 由於我做嘅係complementary, 要成做3-4個鐘. 大概2點就做哂所有check-up, 可以返歸! 本來第2日就可以睇report, 但係因為有好多d醫學名詞唔識, 所以都係等到星期一揾埋個翻譯一齊聽好d!!
之後我地搭番醫院嘅shuttle bus去nana站, 再轉BTS去Chong Nasi返酒店 ! 估唔到3點多就返到酒店, 其實間酒店都唔差, 都算近BTS-Chong Nasi同SalaDaseng. 但係唯一唔好就係返去條路崎嶇不平, 夜晚仲好暗好靜, 同埋d早餐真係數得出有幾多樣!!! 如果唔係龍少想試新嘢同埋我貪平
, 我諗下次我地都係book番Novotel Siam好d喇, 龍少話至小早餐好味d啦..... 為食鬼!!  




<依間係delux room>


<泳池都算靚, 不過超超超細>


<好似好型咁>
4 + 5 Jan 2007

沒有留言:

張貼留言