2007年1月25日 星期四

生? 定唔生?!


尋晚去咗兩個飯局, 都係大談生仔經!
但係就各有見解:
中學同學表明現時絕對冇意慾生BB, 因為實在太多嘢想做太多地方想去, 若果生咗BB, 就一定要乖乖留響屋企湊B! 即使可以請"姐姐", 但係一來唔放心, 二來"姐姐"都要放假啦~~ 所以.... 唔好搞佢! 其實某程度上我都好認同佢, 因為生BB真係一個好大嘅責任, 我自己就真係冇咩信心可以教佢成為一個好人
(我唔奢望我將來個BB會點點點.... 只想佢係一個好人!!! 哈, 或者自己跟本上係一個壞人啦, 所以好驚~) 而且我都仲有好多地方想去但未去, 好似去NY探提子太太, 帶龍少去LV大開眼界, 本來去honeymoon但當時timing唔啱而未去嘅希臘, 好想好想去睇北極光, 去大堡礁睇魚, 去沙巴登神山, 去羅馬+梵蒂岡朝聖.... 嘩, 真係多到10隻手指+腳指都數唔哂, 你話, 點取捨得到~~
不過當去到另一個飯局, 由於有一位產前+一位產後嘅媽咪級響度! 佢地就當然不斷叫你快D生啦~~ 因為佢地都好enjoy大住個肚嘅感覺, 同埋依家可以同BB玩嘅時候!
搞到自己都有d心郁郁, 話哂個BB都係自己同龍少共同擁有嘅一個生命! 但係當講到孕婦健康同臨盆問題, 佢地就講咗好多好恐怖嘅事例~ 例如: 有咗3個月前嘔到工都返唔到, 日日要響屋企瞓; 好容易會有孕婦糖尿病, 到時要打針入肚; 都知道自然生會好痛, 開刀之後傷口仲痛 (不過我都係prefer開刀), 不過佢地話陣痛比開刀個傷口仲痛多好幾萬陪.... 真係聽到我膽戰心驚, 仲恐怖過恐怖片!!!
但係, 問題就黎喇~~~ 就係龍少好似好想要BB.... 不過我都一早表明咗, 今年一定唔可以要住, 係都留番出年畢業之後先算~ 因為唔想大住個肚返學咁肉酸. 自己友就知我結咗婚啫, 萬一俾其他同學仔唱我未婚媽媽就真係水洗都洗唔清!! 不過聽完朋友D經驗, 真係好想打退堂股喇~~~ 龍少, 我我我....... 唔想生得唔得呀~~~ 

沒有留言:

張貼留言