2007年1月20日 星期六

曼谷漫遊記 - 第六集之大大大結局

今之旅行, 我地買咗好多好多嘢飲, 嚴格黎講唔單只係解渴咁簡單, 而係因為泰國d嘢飲真係好好飲! 唔似得香港果d好甜, 飲完仲口渴過唔飲! 以下只係小部分, 因為有好多響街飲完就掉咗, 唔記得留番個樽影相! sorry呀~~ 火龍果汁, 青橙汁, 仲有好多好多茶.... 

<左起: 龍眼汁, Malee青橙汁(一定要買), collaguen水, 生茶, 蜂蜜綠茶, 蘋果綠茶, 同好麥嘅麥茶>
到咗最後一日, 真係有d唔捨得~~d嘢食. 於是我地黎一個大突破, 決定放棄酒店個唔掂當早餐, 走番去水門食雞飯當早餐. 雞飯依然好味, 但係我嘅心情突然跌至谷底! d女人嘢黎就算啦, 仲要係依個傷感
 - 最後早餐嘅時候黎肚痛! 雖然我都已經快快手啪咗粒丸仔落肚, 但係都搞到冇哂心機食喇! 等龍少食飯之際, 我又無所事事, 咪周圍影吓囉, 點知又俾我影到d懷舊feel喎, 都算有d安慰!

<又係果班人妖姐姐>

<好懷舊呀~~>
食飽飽之後, 我地就去咗Big C掃米粉, 龍少愈睇愈開心, 但係我就愈黎愈肚痛
, 仲痛到要去解決! 好彩Big C個toilet都好乾淨, 如果唔係我一定寧願"賴"都唔去!! 哈哈, 我就同提子太太一樣, 去親臭同烏遭嘅toilet都會... 嘔~~ 好彩, 痾完之後一身鬆哂, 都唔知搞咩鬼! 跟住就同龍少繼續掃米粉啦, Lays薯片啦, 同埋d日用品咁! 跟住我地就番酒店執好包袱, 放響lobby. 跟手就出番sala daseng度食lunch喇! 唔知係唔知剛才響Big C清咗腸胃, 所以好肚餓好肚餓好肚餓... 不過龍少就好飽, 咁我地就是但去咗家鄉雞食雞包, 但係叫完先記得今朝先完雞... 是但啦! 咁食完就返酒店, 再搭的士去雞場喇~
就於我地驚塞車, 所以早咗小小出門口! 我地搭夜晚6:30pm機, 3:15pm就去搭的士, 預計唔塞車4:30om先到埗! 點知果日條街, 就同我朝早個肚一樣, 路路暢通!!! 我地就響咁嘅情況下, 3:45pm就到咗!!!! 好在依家個機場大咗, 多咗嘢行先冇咁悶!! 行得咁上下, 我地又走走咗去burger king度食包, 真係好好食, 塊肉好juicy!! 不過就餓得滯唔記得影相...
 係咁... 6日嘅行就咁就玩完, 真係好唔想返香港呀......


<曼谷機場禁區內, 都好cycber喎>


<我地個gate係 E8>



<6:20pm起飛, 但係等到6:15pm先可以入閘>


<夕陽無限好, 只是要返歸
>


<又打機>



<今次記得攞menu喇>


<龍少係雞肉+撈公仔麵>

<我係鱈魚+好味但冇芒果味嘅芒果飯>

<比預定時間遲咗好多呀, 死啦, 仲未有行李, 會唔會冇shuttle架?!>

沒有留言:

張貼留言