2007年1月3日 星期三

聖誕台の二食

2007年12月25日
係飯店附近, 有好多小販檔
行過成日都聞到香噴噴嘅味道
第2日龍少終於忍唔住食番碗綜合當歸湯
啖湯真係好好味, 可惜太多肝.... 食剩哂!

食完個小早餐, 跟住就直達中山站嘅肥前屋食鰻魚飯
果度真係好似去咗日本居食屋咁!



一埸黎到我地當然叫了一大一細鰻魚飯啦
佢地仲會送個熱辣辣好飲麵屎湯
大碗有2條鰻魚, 細碗都有一條
好香炭燒味呀


再叫多個清炒肥dudu芽菜, 好味到震半生熟炸生蠔


沿途有座好靚嘅building~
搭咗十幾個站捷運, 我地就到咗充滿日落同香氣嘅淡水喇
一到埗, 龍少就急不及特買咗杯珍珠奶茶
係台灣真係邊度買嘅珠奶都咁好飲
連平時係香港最憎食珍珠嘅龍少都話好味
影完一輪日落之後, 經過一個小販檔
佢地賣即捉即烚即賣墨魚仔
嘩.... 好鮮好好味架, 仲有羔架~~
咁又食咗NT$50!

  
龍少話十足外星人, 一定要我影俾你地睇--->

行吓食吓逛吓夜市
又係時間去士林食石頭鍋
依間係上次誤打誤撞番黎
不過好多人等架, d食物都唔差
開爐果陣先用大量洋蔥蒜頭炒起個鍋
再炒小量肉類, 之後先加湯
我仲要求佢加多d多d蒜頭, 嘩, 香到冇人有!!

食飽飽之後我地又行吓士林夜市嘅外圍
雖然食到咁飽, 但係就因為要趕尾班車跑餐屎
所以.... 龍少又有宵夜喇
今次係俾人呃嘅: 又冇料又油膩嘅壽司波!!
肥前屋: 中山北路一段121巷13-2號 (捷運中山站)
11:30am-2:30pm, 5:30pm-9pm

全平價石頭火鍋: 士林夜市則 (捷運劍潭站)

沒有留言:

張貼留言