2006年12月30日 星期六

曼谷天書

好開心好開心好開心好開心好開心~~
 終於都"tum"到龍少同我去行開吓, hea吓喇!! 辛苦咗成年, 就連返學都冇暑假放, 等到依家考完試, 而且又sem b又未開始, 我地就可以返返去龍少個鄉下~泰國"梳孚梳孚"! 今次去bkk好緊張, 一來成2年未返過去, 龍少d泰文又忘記得7788, 我又想去好多好多地方, 食好多好多好味泰菜同日菜, 都唔知點安排好! 不過今次最大目的, 就係龍少迫我去body check! 因為佢話我身體孱得緊要, 同埋都唔知係唔係為第日小龍鋪路~~ 不過點都好啦, check吓都冇壞嘅, 而且真係平過hk好多倍喎!! 
仲有, 我要做spa做shiseido facial, 剪頭髮, 泰式推油, 行"jap度jap", 睇泰拳.... 哈哈哈, 真係好似好忙咁, 就連我d朋友都話我地似去business trip多過去hea! 本來仲想去埋蘇梅or沙美or芭提雅, 因為好想出島瞓教
!!! 但係龍少就話算啦, 下次先去島. 唉呀, 都唔知點算, 咁多嘢想玩, 6日真係唔多夠喎~~ 龍少, 點算好?! 

^^^雖然我地已經有成6-7本泰國旅遊書, 但係龍少對依本真係愛不釋手, 坦白講, 正過沖哥果d!
後記: 其實一直想去多次布吉, 因為上次我地25號由布吉飛返曼谷, 26號就收到海嘯嘅消息, 若果我地當時多留一日, 真係唔知會發生咩事?! 仲有響果邊萍水相逢嘅朋友, 唔知依家變成點? 

沒有留言:

張貼留言