2006年12月26日 星期二

結婚週年

今年嘅結婚週年紀念, 有一個好好彩嘅timing! 因為唔似舊年咁要考試, 冇得慶祝. 而今年冇撞正考試之外, 仲可以抽一日時間可以唔駛溫書去玩, 哈哈哈, 真係開心!! 龍少就專登請一日假同我去海洋公園玩一日! 我地仲響之前一晚整定愛心便當去野餐呀... 因為我地唔想去到又係食M記, 所以整咗好多肉肉, 啱哂龍少啦! 到咗第二日, 一向鐘意賴床嘅龍少竟然好聽話, 乖乖咁起身! 果日真係好開心, 玩咗好多機動遊戲, 除咗龍少唔想玩嘅過山車同我唔敢玩嘅海盜船之外啦~~ 睇相啦~









後記: 玩完一日, 仲去咗食我鐘意嘅sushi之後, 返到屋企竟然有袋city super係房, 一打開, 原來係我好想好想好想要嘅豬豬暖水袋, 嘩, 好warm呀~~ 龍少話啱哂我依d經常手涷腳涷嘅人喇~~ 龍少, 多謝你份咁有心思嘅禮物!
***好cutie嘅豬豬

沒有留言:

張貼留言