2006年12月29日 星期五

平安夜, 迫人夜

24號平安夜過得很平安, 今年我地冇book去食buffet, 冇開party, 覺得今年太多唔好嘅事發生, 所以想靜靜地咁過. 而果日響屋企都有好節目, 就係我由朝到下晏都係睇住龍少表演~~~瞓教,
一睇就睇到成5點幾, 真係精彩得緊要! 之後我地先去食"傍晚下午茶"... 係唔係好好節目呢!!! 不過算啦, 佢平時返工咁辛苦! 之後我地就去咗老尖逛逛, , 周圍都好多多多多多人, 所以都係逛咗一陣就去食壽司, 係呀, 又係壽司! 但係點知間間都要等大約100張枱, 嘩! 點等呀, 唔通真係等到倒數咩! 所以我地就走咗去食北海道拉面喇~ 咁耐冇食, 但係水準都keep得住喎~ 希望今年過後所有事都順順利利啦~~~


沒有留言:

張貼留言