2006年12月1日 星期五

又再掟死狗?!

繼之失敗咗嘅"掟死狗腸腸包"之後, 我又再接再厲... 今次真係好好好俾心機, 再有步驟都好仔細, 而且仲將個麵團搓咗成個鐘, 之後先再發酵. 今次仲發酵咗成3個鐘, 而我仲加咗吞那魚做餡料呀!!   不過唔知點解, 點搓都拉唔到薄膜?! 你地睇吓, 今次焗出黎個樣好好, 因為我終於都識得控制個焗爐, 而我自己試過, 都好次ok喎!
但係~ 到咗第二朝, 我pack咗2隻俾龍少做早餐, 點知.... 龍少話好硬, 雖然俾起上次好好多, 但係... 都係硬!!! 佢要再去買過其他早餐.........  嗚嗚嗚嗚嗚~~~ 點算好?!



沒有留言:

張貼留言