2007年1月20日 星期六

曼谷漫遊記 - 第五集@Grande Hyatt Erawan - The Dining Room

其實今次黎bkk, 最期待都係依餐dinner buffet @ Grande Hyatt Erawan - The Dining Room. 除咗做thai massage之外, 本來都好恨去Let's Relax度做spa, 但係點知... 人算不如天算, d女人嘢就係你最唔想佢黎嘅時候就會黎揾你! 所以由第2日開始, 就一路等呀等呀... 終於到咗星期一晚, 我地去完大皇宮等等之後, 就去位於Chit Lum嘅Grande Hyatt Erawan Hotel.
我地大約6:45pm就到, 個氣氛同個環境真係好好好正, 又夠mood! 果晚個場都唔係太多人, 計埋我地都係得8枱左右. 我地一去到就巡視吓張table先: 嘩, 好精美嘅setting, d食物又好新鮮, 雖然款式唔算最多, 但係我地成晚一人試一樣都試唔哂
!!! 想返轉頭真係有d可惜, 好想好想立即再去食過~~~ 食物種類大概有:
即叫即煎鵝肝, 多款新鮮沙律菜, 西班牙風乾火腿, 生醃牛肉, 煙鴨胸片, 3款唔同嘅煙三文魚, 生蠔, 青口, 鮮蝦cocktail, 即切魚生壽司, 南瓜湯, 冬陰公.... 仲有羊架, 燒牛仔羊仔火雞肉, 焗蟹蓋,  即制pasta, 傳統泰菜, 印度薄餅.... chocolate cake, fruit tart, 同我最愛嘅dark chocolate foundtain... 其他食過嘅chocolate foundtain都係用milk chocolate, 但係佢地真係用純dark chocolate, 啱哂我何車
!! 嘩, 真係不得了!!! 大家嗱嗱聲準備定紙巾抹口水, 一齊黎開始我地buffet之旅啦~
按: d相影得比較暗, 係因為果度好似唔俾影相!!! 於是我唔敢用閃光燈囉~~


<盞燈好靚呀!>


<環境相當唔錯, 冇咗個頭係龍少>


<煙鴨胸+西班牙火腿+生醃牛肉沙律>


<即煎2客鵝肝, 略嫌唔夠燶>


<生蠔+煙三文魚+鮮蝦cocktail, 兩個青檸包得好有心思>


<濃味南瓜湯+好味麵包粒>


<即煎羊架伴香桃汁>


<焗蟹蓋+燒大蝦+燒牛仔羊仔肉 = 肉肉拼盤, 龍少至愛>


<泰式街頭咖哩米粉(太多椰奶) + 3/4蟹子嘅蟹子壽司+唔知係咩but好似油炸鬼不過係焗嘅好脆好味東西>


<即叫即整芝士蕃茄意粉, 另外仲有好多選擇>

<我偷咗人地芒果糯米飯嘅芒果去玩foundtain, 好好好甜呀>




<太多酒嘅tiuamisu + 好脆friut tart + ok古古力蛋糕+好得意一掂就散嘅蛋白>


<仲有coffeee or tea 送>

真係真係好想再去多次! 在此想鳴謝一吓thailandfans嘅zai_mym出手相助幫我地訂位! 相對番香港人, 泰國人反應實慢得有點恐怖! 我於一星期前訂位, 佢地一直都唔覆, 好驚冇位!!! 不過響食buffet當日, 我先收到佢個confirm email, 俾佢地激死~~~

沒有留言:

張貼留言