2007年6月4日 星期一

俾大少奶....tag咗

今次第一次比人tag咗, 仲要係大少奶喎
嘩, 天大嘅榮幸呀~~~ 我當然要一定要玩啦

遊戲規則:::::

試說明5項你最想要的生日禮物OR 聖誕禮物
和點名10名網友不能有重覆AND順度去他們的BLOG留言,告訴他們被點名了
我最想收到既生日禮物:
1. 龍少快d可以搵到鐘意同理想嘅工作
2. 一家人身體健康、日日都咁開心 (包括陳生陳太提子太太龍少+自己)
3. 神秘結婚3周年之旅  (求神拜佛
)
4. First Hon畢業+搵到份好工 (好似太貪心
)
5. 龍少花心思買嘅禮物  (唔需要係咩, 總之係龍少花過心思買就得
)
1. 點你的人是誰?
2. 你跟他是甚麼關係?
blog上識的好友

3. 寫出你對他的5個好印象?
樂觀, 體貼, 開朗, 好太太, 好好的傾聽對象, "癲"? (未感受到)!!!
4. 他對你做過最深刻的事 ... ?
響我盲咗嘅時候send sms問候我, 好warm

5. 他跟你說過最深刻的說話?

6. 如果他變成你的情人...你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢?
樂觀、細心、為愛人不惜一切、爽朗
7. 如果他變成你的敵人...你會因為他的那一方面而令你討厭他呢?
有個痛鍚佢嘅大少爺、好似癲過我!!!
8. 現在你最想他對你做的一件事?
快d教我點搓麵包
9. 你覺得周圍的人認為你是怎樣的人?
有點無知、低低地、著衫太causal、臭脾氣、未產已經有產後抑鬱症
10.自己想成為的理想類型是?
小鳥依人、著衫lady D、petpet變細大腿變幼... 仲有要維持係100磅
11. 給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧:
有今生冇來世  眼濕濕有鼻涕 愛黃金更愛兄弟
12. 把這份問卷傳給你最想知道他對你的感覺的10個人
識嘅blog友都俾大少奶tag咗... 大家有興趣一齊tag啦~~~
不過提子太太一定要tag tag......

沒有留言:

張貼留言