2007年5月31日 星期四

一物二用三驚喜

星期日一班嘩鬼就會黎我地屋企BB蕉
星期六又要去買所有食物+材料
屎火啦, 咩都想食... 燴日本蕃薯, 蒜蓉雜菇, 燒羊架, 燒魚~~~

都唔知買唔買得齊所有食物同醃得好唔好食 
好鬼屎緊張, 希望到果日天氣同依2日一樣晴

     

繼尋晚整咗個失敗麵包之後
今日就有d心心不憤, 好似螞蟻上身咁
一定要整返樣成功嘅甜食~

所以, 就整咗最簡單同我最想食嘅古力戚風蛋糕... (嘻嘻, 大少奶 我又跟你口水尾喇)
今次個古力戚風蛋糕雖然俾龍少話有d似發霉 (溶咗嘅古古力)
但係食落有d似嘉頓說謊蛋糕, 真係開心~~


仲有, 大家覺唔覺得今次個古力戚風蛋糕點解咁大?
哈哈哈, 因為.... 我聰明囉!

本身我得2個細戚風模+1個新買嘅起底蛋糕模
咁..... 就將用起底蛋糕模+細個戚風模個芯

+


=
 
=大個戚風模, 呵呵呵
真係一舉兩得, 又慳番一筆!!!!

updated@1-june
整完依個蛋糕真係好開心
因為... 龍少都讚好, 而且佢食咗1/4個做早餐~
一個大突破!

沒有留言:

張貼留言