2007年5月29日 星期二

你扭我又扭

上次母親節仲未同好姨(龍少個亞媽)食飯
所以星期六果日就一定要去還番依餐俾佢喇~~
但係食咩好呢?

因為平日龍少唔會同我去食peter仔(學大少奶叫)
但係我又鬼死咁鐘意食d香口嘢
加上好姨同龍妹都鐘意食... 所以順理成章就去食pizza喇~~~

星期六旺角嘅Pizza Hut超級多人, 好彩我一早去攞定飛仔
都係等咗20分鐘度就可以入得
佢地依家同東亞咭做promote

有個原價$399套餐半價都係$199咋, 真係好抵
佢個餐話係2人餐, 但係... 我地4個人食都要打包
個pizza一上枱果陣真係.... 大到嚇死人
我見隔離枱果pair情侶都係叫依個餐
當個pizza一上枱果陣佢2個都呆咗, 超級爆笑~~
由於好姨同龍妹太餓, 我只係影到個pizza咋!!
東亞扭扭芝味套餐:

石板街黑牛2杯, 海鮮湯2客, 大蝦cocktail2客, 焗豬扒飯1客, 扭扭大批一個, 古力puff一客
    

你睇幾幾幾大個...
不過, 又真係幾好味, d粒粒包住好多'豬士', 仲有我估有車打'豬士'
仲好味過芝心批啦!
最後, 我只係食咗1件半pizza已經飽到傻咗....

沒有留言:

張貼留言