2007年5月22日 星期二

返來喇 + 回顧513

好囉, 終於都返黎
隻右眼終於都過咗一個星期, 今日去覆診醫生話可以上網~

所以終於可以update番個blog喇!
呵呵呵~

上2個星期日係龍少同我11年紀念日
其實都冇咩特別, 我地只係去咗睇"豬豬俠", 又係食壽司+甜品咋~~
mov
食完飯有少少意猶未盡, 龍少就帶咗我去食cake
今次去Italian Tomato~~
一向都好鐘意佢地d蛋糕

以前細個果陣, 陳生係魚則魚涌返工
肥媽媽係超級蛋糕粉絲,
所以我地差不多個個星期都有外賣Italian Tomato蛋糕食

不過次次都唔捨得食, 因為真係好靚好靚
而今次係食"紅桑子芝士蛋糕"


返到屋企龍少仲送咗盒Rement甜品系列俾我
嘩.... 真係好鐘意呀!!
雖然唔係d咩貴嘢, 但係起碼係龍少一番心思
好, 留番遲d搬大屋, 買番個玻璃飾物櫃用黎擺我d小寶貝先!


仲有, 果晚返到屋企果陣竟然見到我日夜悉心照顧嘅紫羅蘭開花喇~~~
哇哈哈....

沒有留言:

張貼留言