2007年5月2日 星期三

買買買@乞嚏島

尋日勞動節, 龍少本來想帶我返深圳行吓食吓
但係驚好多人, 所以都係留港消費好d
但係晏晝又要帶傻拖肥去睇醫生, 所以只係得番夜晚先可以出去食飯
由於已經夜晚, 所以我地都唔周圍去, 只係出荃灣食飯
今次我地去咗荃灣廣場新開果間元氣

等位都好快, 因為好多人走咗
但係.... d食物真係唔係好得!
唔太新鮮之餘仲成日來來去去都得黃色碟~~
其他order壽司又唔靚... 真係失望

龍少話早知一係出去板前, 又或者番出荃綿果間都好味d啦
之後我地去行吓乞嚏島, 原來果度搞緊泰國食品節
嘩, 超級開心!

龍少不斷掃媽咪米粉, 調味料, 飲品, 薑精....
仲有仲有, 俾我地搵番果陣響"chap度chap"辣到跳舞嘅海鮮辣椒水
仲有食牛河果隻牛肉湯精... 正!!
今次有排食囉~ 不過最可惜佢地冇林珍香龍眼干賣.....

JUSCO泰國食品節
日期: 四月二十六日至五月九日
 
  <麻辣海鮮辣椒水>                                          <好味牛肉湯底>

沒有留言:

張貼留言