2007年5月4日 星期五

12號再見喇~~


一搭入5月, 就代表考試又殺到埋身~~
但係俾懶精纏身咗一段日子, 真係想"fing"佢走都"fing"唔甩
個腦仲有d便秘嘅感覺!

唯有不斷催眠自己話: 好快過咋... 12號就係我嘅重光上blog紀念日
加上13號仲係我同龍少大家被騙11年紀念日嘛
今年終於都唔駛延遲慶祝, 龍少仲話我考完試會帶我去玩吓輕鬆吓

而為咗考好個試, 唯有忍痛... 好唔想咁~~ 暫別大家1個禮拜咁多喇~

係依個禮拜我(盡量)唔會update個blog, 不過或者都會巡吓大家嘅blog嘅(希望有時間)
如果各位bloggers見我成日回應, 又或者竟然update個blog
唔該立即捉我出黎
啦~~~

沒有留言:

張貼留言