2007年5月3日 星期四

我愛shu uemura

雖然我有一個化妝好叻好犀利嘅化妝師家姐~提子太太

但係我自己就一d都唔識化妝!!!
平日出街返學都只係搽多2層防UV同畫吓條眉
當有大時大節果陣就多數都係靠提子太太幫我執番四正個樣~
但係... 自從提子太太遠走花旗之後, 我個樣就一決不震喇
所以上個星期shu uemura係又一城搞promotion
我同d同學仔就飛奔去玩吓試吓~~~

哈, 原來shu uemura果d products真係好好, 雖然貴!
個化妝姐姐好detail好清楚咁分析咩嘢係適合我, 咩product唔啱我
最終都係要破財擋災囉~~

今次d products應該唔會得個擺字架喇
起碼支uv make up mousse日日都可以用到先啦~~~
P.S. 大少奶, 多謝你介紹, 真係好爽好好用呀!!!

 
 <化妝姐姐幫我mark底哂邊d啱我>            <左至右: 閃乾粉, uv mousse, 濕粉, eye shadow base>

沒有留言:

張貼留言