2007年5月25日 星期五

辛勞的一天

上星期龍少其中一樣玩具~ 金魚缸~ 突然間死咗幾條小金魚
而又未有時間去買番
於是趁今日假期去收養番幾條小魚魚
不過今日真係熱熱熱.... 熱到龍少同我差不多連肥膏都溶埋出黎~

我地響深水埗食完lunch, 就行過去太子
途經花墟果陣, 我就順便拉咗龍少去睇花

不過, 最終都係失守
買咗盆薰衣草, 西瓜葉同迷迭香
雖然我鐘意花, 但係當佢地謝果陣我會好心"up"

所以寧願買盆栽多d
之後行過聞到一室花香, 起初仲以為係白蘭花
原來係茉莉, 10蚊一扎真係好香~~~
不過, 我都係鐘意白蘭花多d, 只可惜擺放時間太短喇...........
如果有白蘭花味香水就好喇


 之後我地就去咗買魚魚
不過真係好熱... 熱到都有d唔想睇
但係為咗龍少同屋企個風水局(!), 算啦~
不過今次一買竟然買咗成13條
有2條波子, 5條金精靈, 6條小小黃金間

果d黃金間真係好cute, 佢地會追住捉迷藏架....

仲有, 屋企盆紫壘蘭開咗好多花喇.....
10蚊買番黎, 依家開到同人地38蚊果d一樣~~~ 呵呵呵!!

沒有留言:

張貼留言