2007年6月13日 星期三

癲狂的一天

今日好好好開心, 同時亦都好眼瞓....
因為今朝提子太太9點半就剷咗我起身
眼瞓到呢~
不過我都冇理佢, 瞓教大過天, 由得佢自己上網同拖肥玩
大約11點半我地就出門口
其間我倆不斷癲笑, 講大家d嘢又笑, 見到d怪人又笑, 無拉拉唔出聲都笑 

搞到周圍d人都以為我地係傻嘅!
直衝去CB食提子太太至愛嘅文輝魚餃河 (又繼續癲笑)

再倍我去養和覆診
因為夜晚約咗A小姐同肥媽媽一齊食飯
所以我地行咗一陣都返返去青衣城再逛 (再癲笑)

是晚我地去咗香葉棧~
A小姐送咗盒法蘭西甜點"le gouter" Bernardaud嘅macarons俾提子太太
哈哈, 咁又益咗我有得試食喇~~ (癲癲笑)


個盒好tiffany~~

嘩... 好靚呀~ 食落雖然甜咗小小, 但係又幾好味
不過有件個餡好似細個食嘅菠羅味"羅拔臣果醬"~
哈哈, 提子太太同我都立即諗番起個黑仔襟障呀!!!! (超級癲癲笑)

今晚d餸可以用"精緻"黎形容~


青木瓜沙律~~~ 好細碟

香趣軟殼蟹

清炒什菜

唔知咩炒粉

椰青焗飯

本來仲有個烤雞同小食拼盤
不過大家都太餓... 所以~~ 呵呵呵!
總括黎講, 今日都係不斷癲癲癲笑~~~

咩都笑一餐, 返到屋企先發覺~~~ 個肚有d瘦咗呀!
提子太太, 幾時我地再癲癲癲, 因為我要瘦瘦瘦....

沒有留言:

張貼留言