2007年6月15日 星期五

與椰無緣~

上星期買嘅電話, 已經傻咗第3次         

所以一早就要去問原因

同時亦都約咗肥媽媽去食lunch
媽: 食咩? (肥媽媽每個星期嘅開場白)
咪: 唔知呀, 不如去小巴黎啦~
媽: 是但啦, 我都好求其啫?!

其實都有d唔信肥媽媽咁順灘就去小巴黎
因為佢份人好巴閉, 污糟小小cheap小小細間小小都唔鐘意去

(但係都唔知點解生著2個K唔臭都食嘅女)
雖然經常性係收綫之後30分鐘內都會俾佢改地方
但係... 個心就係度諗緊d凍檬呀~ 春卷呀~ 係度呼喚緊我呀====

今次就係我試緊電話, 水深火熱之際打黎
媽: 都係唔去小巴黎喇, 好肥好熱, 我自已去椰林閣等你啦~
咪: 吓..........
唉, 算啦! 橫掂都未去過....

點知:
"成間餐廳得2個waiters但係冇咩客仲要等好耐都唔埋黎order完等咗10分鐘先有個溝水羅宋湯一d味都冇完全唔想飲個扒黎到就想攞走我未食嘅餐包塊扒真係仲細過我隻手掌個汁杰到飛起好似鼻涕一樣仲要係咩味都冇雖然好肚餓但係都食剩一大份......"

結論係: 施主一生都係與椰無緣~ 嗚呼哀哉

各位貴客, 今日晏晝要返學校sit lecture

所有留言遲d覆~~

沒有留言:

張貼留言