2007年6月22日 星期五

姐夫做大廚

話說晏晝同提子太太2公婆食lunch嘅時候
佢地又俾人放飛機
咁我就多口問一句, 咁你地去邊?
提子太太一句: 入黎踢館兼踩場!!!!!
咁就大件事囉~ 屋企嘅凌亂指數, 一定嚇親佢地倆個
但係概然佢地盛事權權, 是但啦, 一於嚇屎罷就!
我同提子太太行咗一陣街, 再會合番姐夫先生
買埋餸就一齊直剷狗竇~
由於姐夫先生嫌我個狗竇實在太多狗毛
所以就話幫我掃地+吸塵!

但係.... 點解只係吸佢嘅直徑一米範圍????

有d擵不著頭腦...
於是我咪再吸過囉~ 不過真係有d怕吸塵!
一來個osim吸塵機好鬼重
二來唔知係咪肥得滯~ 次次吸親都好似俾水淋身一樣, 即使開住冷氣

好在, 是晚姐夫先生入廚大顯身手

3餸1湯, 白飯任裝: 白灼西蘭花, 瀂水雞翼, 煎豬扒, 生菜豆腐鯪魚球湯(我煲架)

其實都唔錯架, 不過....
我個廚房好似打完仗咁, 洗到我呢

點解冇影相? 因為姐夫先生經常好奇怪點解要影相....
就係唔想佢多問, 唔影囉!!

不過, 都好多謝你為我地大顯身手
但係... 我依然覺得龍少煮得好味好多, 哇哈哈哈
依家? facial-ing... 

沒有留言:

張貼留言