2007年6月19日 星期二

爸爸Tea @ JW Marriott

端午節~ 竟然冇粽食, 真係有d唔老黎
都唔知係唔係因為一早俾人@#$呀陰公....  

天呀~~ 還我公道, 6月飛霜呀))))
我唔要食椰汁韮菜忌廉批呀)))


                                                                                        

之前問過大少奶紀念日去邊度慶祝好
佢就極力推薦JW嘅所有buffet, 尤其係抵食tea buffet
但係因為紀念日撞正母親節
龍少同我又驚太多人搞到一D都唔浪漫

所以等到提子太太返黎, 一家人一齊去食父親節tea buffet囉!
果度個氣氛真係一流
雖然係父親節, 但係就冇一般buffet搶食嘅情況出現

可以好游閒咁慢慢食慢慢hea~
仲有個幾靚嘅姐姐彈豎琴, 好enjoy呀....
我們這一家食吓傾吓笑吓, 坐到成6:30先走

飽到晚飯都唔駛食呀
p.s. 依家加咗價: 星期日$238 由3:30~7:00
↓好鐘意modern嘅擺設

↓擺設應該好耐冇抹, 勁多陳=塵

↓個view都開揚


↓花茶櫃好壯觀


↓龍少嘅即榨西瓜+士多啤梨                              ↓我嘅藍莓+蕉+古力碎+豆漿

↓龍少再order嘅lemon grass ginger tea

 
↓沙律菜超好味, 煙三文都唔錯

↓龍少生滾粥


↓好味香茅雞翼



↓超濃蕃茄南瓜海鮮湯

↓即制棉花糖


↓好味macaron + blueberry 吉士tart + 一般士多啤梨餅



↓re-order blueberry tart + 雜莓scone + cheese cake + "鬼佬油炸鬼"


↓問姐夫借嘅"菠羅椰子杯"


↓超級好味古古力cake

↓自制古古力雪糕+芒果pancake

其實仲有其他嘢食
不過一來唔敢食太多+掛住食唔記得影

但係龍少話或者因為父親節所以d食物冇咁多
所以... 嘻嘻, 龍少下次我地一於再食過!

沒有留言:

張貼留言