2007年6月27日 星期三

喇喇喇喇喇沙沙沙沙沙

龍少以前份工經常性都要出trip
重要一去就成個幾兩個月先番~~~~

可憐我成日要獨守"胸圍"!!!!

就係因為咁, 龍少愛上新加坡, 泰國等地方嘅食物
係新加坡, 除咗海南雞飯之外都冇咩飯俾個飯桶食
於是轉戰食粉麵
記得有次我地係檳城食過一個laksa好酸好清好好食
但係原來新加坡果d係唔同架~ 不過我地都超鐘意
龍少最鐘意有"司堪" (? 唔識寫), 而我就鐘意豆卜同個湯
龍少話其實個湯係加咗椰汁!!!!!!!
椰汁???? 點解我食唔出, 食唔出就算啦~

========================================================
唔好似為咪咪吉咁勁識煮laksa? 其實咪又係出貓.....
之前響印尼鋪買咗包laksa湯包, 想煮好耐喇
但係成日都買唔齊料
不過尋日好熱而且想俾個surprise龍少
好, 就試吓啦~~

材料有大豆芽, 草菇, 青豆, 菜心, 可惜超市冇豆卜兼唔記得買青檸!!!
不過專登買咗鯪魚肉同免治豬肉撈青豆, 黎煎泰式魚餅同豬肉餅
...... 俾個肉肉人!
個湯底本來要加椰汁一大罐, 但係我明知嘅又點會加呢?
所以.... 呵呵呵.... 加鮮奶一樣掂!!
碟果陣我用咗個公雞碗, 好有風味呀~~

↓泰式魚餅+豬肉餅                                             ↓好大粒草菇
 
↓粗壯大豆芽                                                       ↓新鮮青豆

↓可愛公雞碗                                                     ↓全碗個做型

↓黎多張close-up

隻公雞碗特別經大少奶批准可以上blog架~~

哈哈, 就係依包湯料, 10蚊好抵呀!!

沒有留言:

張貼留言