2007年3月30日 星期五

Dinner@Merhaba


因為2月果陣我病到九彩, 所以我地一班中學同學嘅生日聚會就推遲咗
2月同3月之星嘅生日會combin咗一齊響3月先食飯
上星期日, 我地一斑就去咗諾C佛臺果間Merbama度食中東菜
起初一聽到個菜, 真係有d驚驚~~
因為通常依d特色菜都係又貴又細碟, 位位冇$300都唔駛旨意落樓
仲有, 以龍少嘅超級無敵大胃口, 我估佢真係要食哂成個menu先會飽咁!!!
不過同學仔話依度夜晚會有肚皮舞表演,
而我地依d大鄉里都未睇過
所以都想去見識一吓~~~
間餐廳好有氣氛, 環境同裝修都好有feel
不過佢地好似主要serve d 1pair pair嘅客, 多個我地一班嘩鬼
由於我地一班都非常期望肚皮舞表演~~
於是一坐低就問個waiter幾點開show
點知... 原來逄星期日, 一都冇得跳~~~

仲等我地一心黎睇表演, 今次真係捉蟲囉!
不過d菜都幾ok, 幾好味, 不過就..... 真係細碟到暈...
每人每樣都係分得一件咁大把~
所以, 我地食咗1 round就冇再叫喇
散場之後, 我地各有各都走咗去夜宵
龍少同我仲走咗去廟街食番碗夜粥~~ 哈哈哈
都唔知係我地大食, 定係果度d嘢真係咁細碟~~

後記: 本來仲有2個main courses, 但係大家都太餓
舉起相機果陣個main course已經俾人瓜分咗喇~
地址:尖沙咀諾士佛臺12號耀邦大廈地下

<左: 雜菜中東包; 右:雞心豆中東包>

<地中海沙律~全晚最好食>

<酥炸羊肋骨跟薄荷乳酪~一人得一條>

<羊肉中東麵~好似好熱但食落係暖嘅>

沒有留言:

張貼留言