2007年3月28日 星期三

倆口子上哈京第三天の飲飲食食

到咗哈爾濱嘅第一日, 真係好驚險
不過好在龍少福大命大先過到骨咋

當我地搞掂哂d嘢, 返房瞓番夠本之後
我地倆個為食兵團又再度出發
首先lunch我地去咗老都一處餃子館
依間餐廳係我地上網搵到, 話值得一試喎

不過今次就唔再叫咩咩大王喇
我地一坐低, 個肚餓到打哂鼓
於是就叫咗蒸羊肉餃, 驢肉水餃,   水牛展, 仲有一個好得意~土豆肉塊
土豆係人都知係我地嘅薯仔, 但係肉塊原來係打到起膠嘅雞肉
將d雞膠(!)初成小丸子再用薄切土豆片包住炸.... 嘩!!!
不得了咁好食, 同埋份量真係多到嚇死人

同北京相俾真係差幾皮, 我地倆個當然... 食唔哂打包啦
好嘢, 龍少話今晚有宵夜!

 <--- 蒸羊肉餃
 <--- 驢肉水餃
 <---
土豆肉塊
 <---
 水牛展

跟住我地去完雪雕同冰雪大世界之後
我地就返返去酒店附近, 即中央大街搵食喇
但係好可惜嘅係, 佢地d食店收好早, 9點就落閘放狗
加上新年關係, 所以收得仲早.....

我地好難先揾到間東北風味餃子館
龍少一坐底就發揮佢嘅食肉獸本色
我都未睇menu佢已經先黎一碟"紅燒排骨"頂肚....
真係~~ 服咗佢
跟住, 又係例牌我嘅favour~~ 餃子

但係食食吓, 我見人地叫一鍋粉條咁嘅嘢
又發揮我嘅"眼闊肚窄"本色, 好想食呀~
於是龍少唯有就哂我, 叫咗依個叫所謂東北名菜(佢地話咋)~西紅柨牛肉罐粉條
哈哈哈, 其實咪係我地嘅茄牛粉條!!!!
不過, 都幾好味
不過龍少當晚就有4大盤宵夜: 2盒lunch嘅土豆肉塊, +2盒紅燒排骨
我? 當然係睇住佢食啦~~~

 <---
紅燒排骨
 <--- 唔記得咩餡嘅
餃子
 <---
西紅柨牛肉罐粉條
第三日完

沒有留言:

張貼留言