2007年3月27日 星期二

倆個人上哈京第三天

到咗第三日凌晨, 我地一直都係自己將床度未離開過~
一來冇定可以行, 二來諗住瞓到夠哂
一到埗可以四圍去嘛
搭正凌晨4點, 車箱果位服務員小姐開門叫醒我地落車
於是我地快快趣趣換過哂d防寒內衣樽領冷衫fleece冷帽頸巾耳墊同手套.....

嘩, 簡直係有咩著咩呀~~
好喇好喇, 終於都到喇...
不過一落車就真係凍到結冰咁, 成地都係冰

又要好小心行, 如果唔係就真係洗到攤攤腰呀~~
好辛苦咁係月台影咗幾張相, 部相機同我地都開始挨唔住
所以我地一出車站就跳上的士, 連火車站個樣都唔記得影相! 唉~
跟住我地去到一早book咗嘅"凱萊商務酒店", 因為太早, 所以我地冇得check-in
結果放低行李之後就去咗酒店下面果間"麥當當"醫肚
不過好得意, 原來依度嘅"麥當當"係即叫即整, 幾新鮮?!
不過就等到我地發火咁滯.... 2個包啫, 整咗成15分鐘喎
飯都煮熟啦~

到最後.... 都係要等~
食飽飽之後, 橫掂都未有房, 我地就周圍影吓相
唔知係唔係接壤住俄羅斯, 原來哈爾濱好有歐陸小鎮feel
周圍都好靚好靚
唔似得國內其他大城市咁.... 太煩擾太商業
但係佢又唔算落後喎, 應有嘅都有齊~~

嘩, 果度d亞公亞婆都好犀利, 晨咁早+鬼死咁凍都去松花江邊跳舞做早操
佢地都包到自己一隻糉咁, 都好得意架
十幾隻糉係度舞黎舞去!!!

不過, 我差唔多凍到想同佢地跳埋一份呀~
由於d相係朝早6點幾影, 所以個天好暗仲未天光~



<凱萊商務酒店>


到咗大約8點30, reception好好人咁俾咗間房我地, 不過~~
就真係好國內feel囉, 所以我都冇影相喇

跟住我地就走咗去business center度問回程火車飛, 點知又未返.....
等等等一等再等, 果個負責人終於都返喇
咁我地立即問佢d火車飛啦, OH NO....
服務員: 冇喎, 最快都要到26號先有(吓, 我地25號都返香港喎)

咪咪吉: 咁你話又有? 你話有我地先上黎喎.....

服務員: 冇呀冇呀, 你點問都冇呀~~
咪咪吉: 咁我地點返HK呀?!

服務員: ......
咪咪吉: 咁機票呢?!
服務員: .... 都冇哂喎!
咪咪吉: 咁點呀(已經非常掹憎), 我地點走呀?

服務員: .... 你地自己諗啦, 我唔知你地喇~~~

嘩, 我真係火都黎埋~~~ 依d咩態度呀
又係佢話有火車飛我地先黎, 點知黎到佢又話冇, 都唔知點番北京喇

後來有d好人小小嘅staff就叫我地去酒店嘅旅行社問吓
於是我就一支箭咁沖去果間旅行社, 但係.....
龍少竟然話返房先, 唔好去住, 因為好眼瞓!!!!
吓? 冇路返北京仲瞓得著?!

我就係咁臭脾氣, 冇埋去就走咗去旅行社度問 (龍少死死氣跟全囉~~)
好囉, 佢地話火車飛就真係full哂, 但係飛機就仲有
佢本來俾咗2個時間我地簡, 當我地簡咗下晝嘅時間
佢地打去check嘅時候, 竟然話full哂~~~
吓?! 咁點算? 唔通真係唔駛返香港?!

就係依個時候, 有個國內同胞入黎話要改機票
哈哈哈, 佢果2張機票, 就係我地正想要嘅日子
雖然係上晝, 但係都好過冇啦~~

係咁, 我地就買咗返北京嘅內陸機票, 多謝位位$1100, 真係肉都痛....
俾完cash之後, 我地就真係返房沖涼"早睡"喇
瞓到大約1點, 我地就起身去食嘢, shop吓walmart
之後就打的去太陽島嘅雪雕~
嘩, 依d景點嘅入場費都真係幾貴, 又多謝$100 per head
不過算啦, 唔通一場黎到唔去玩吓咩










由於雪雕果度俾咗入場費之後, 就可以行到天黑都得
所以我地都唔執輸, 真係行到天都黑哂, 我地先捨得走
一出門口, 發覺咩車都冇, 耐唔耐先有架的士
我地就去附近果個冰雕展, 個司機都話ok
但係點知都未上車就叫我地去搭第2架"麵包車"
於是我地去果架"麵包車"度問啦
嘩.... 佢真係獅子問大口, 5分鐘路程收我地位位$10
佢都真係傻架, 我地打的都係$8唔駛跳錶喎
之後又撞都3個香港人, 佢地都同我地一樣, 俾架"麵包車"殺價
於是我地一齊唔搭, 點知架死人"麵包車"跟住我地唔走
一有的士入黎想車我地, 佢地就趕人走~~~

行咗1分鐘, 好彩有架正義嘅的士唔怕果架架"麵包車"肯車我地咋
如果唔係, 唔係會唔會行到半路變咗2條雪條!!!
冰雕果邊原來仲大仲凍....

不過又幾壯觀啦, 我地仲買咗對釘爬, 一人一隻幾慳呀~~
因為如果唔買, 入到去好多都係冰地好滑架
入面都好多嘢睇, 有冰滑梯, 又有冰椅~~ 都好古怪
不過就真係好凍, 但係原來已經唔算凍喇
因為好多冰雕都已經開始融緊, 有d仲封住哂呀~~~

但係, 真係值得俾$150入去行吓見識吓嘅

<個地圖大得好緊要>

<門口好壯觀>

<收票員係俄羅斯人, 幾靚仔, 不過矮>

<嗱, 你睇d國內同胞, 成日入鏡, 好似真係同佢影咁, >


<今年係同韓國聯手嘅冰雕>

沒有留言:

張貼留言