2007年3月13日 星期二

又過到骨

上2個星期四Service Marketing quiz, 真係有d驚

因為依科有好多theory, 同埋又要死記d concept
再加上果排係病得最最最犀利
個quiz仲要係50條MC,
而MC我就最弱架喇
都唔知點解, 有d MC明明2選1, 我都可以撞個錯嘅答案
所以真係好鬼驚, 溫書都溫到想死~~
點知啱啱派番份卷
哈哈, 今次又俾我過到喎, 50分full mark有37分
嘩~~ 我都好心滿意足囉!!!


不過, 啱啱quiz完果科BPA就有d驚
雖然有同學仔之前俾哂上個semester d notes我
個quiz又係open-book
而有份notes仲要係同個quiz一模一樣, 係爭d details唔同
當時仲諗發達啦! 但係都唔可以照抄, 只係抄個format算啦!!
但係當我半抄半作嘅時候~~~ 個lecturer企咗響我隔離
仲眼金金咁望住我份卷同份notes...
真係想遮都遮唔住 
死啦~ 俾佢知道我有份差唔多嘅notes可以抄

都唔知會唔會扣分架?  但係..... 又係佢話open book嘅?

沒有留言:

張貼留言