2007年3月17日 星期六

倆口子上哈京的第一天の飲飲食食

果朝一早就出發去機場, 個肚餓到打鼓
所以都好期望港龍個早餐
可惜... 因為我地遲check-in, 坐到最後一排
所以當上餐時, 輛到我地果陣都冇choice喇~~
只係剩番似麥記嘅難食炒蛋, 唉~~


<龍少同我都係食依''pat"嘢>

<隨餐附送奇華角仔>
去到北京, 搞掂哂所有嘢之後
我地就去咗王府井大街嘅"美國加州牛肉麵大王"
佢有好多分店架, 就連哈爾濱都有!
但係點解響北京叫美國加州呢? 美國加州又興食牛肉麵咩?

睇佢個介紹先知, 原來個老細係加州果度發跡
之後就返北京開牛肉麵鋪囉~~~

<圖左係我嘅清湯炸醬麵, 圖右係龍少嘅加州牛肉麵>

<主菜得好小款, 但係都有好多冷盤>

<好多食店都會有依d slogan., 都幾得意架>

食飽飽之後再行街街...
但係唔知係唔係天氣凍呢
行咗冇幾耐, 又想食嘢喇~
今次我地去咗專食小雲吞嘅"餛飩候"
依度真係好好好多當地人黎食, 但係要自己搵位就有d難
因為d北京人好利害, 九丈遠有位都可以飛到過去

所以我地本身由唔肚餓都等到肚餓~~~
我地要咗一碗小雲吞, 一籠小龍包, 同蘿蔔絲酥餅
前2樣都ok幾好食, 但係個蘿蔔絲酥餅就....
得個厚厚酥皮, 真係唔多覺裡面有蘿蔔絲... 所以最後, 都係放棄咗!

                                                                                   <羊肉小雲吞>

<小籠包+蘿蔔絲酥餅>
跟住我地再行街街, 去北京書城逛逛
晚飯龍少就帶咗我去東來順食我最鐘意嘅涮羊肉!!!!

不過.... 好似同小肥羊冇咩分別咋喎



<圖左: 圍住個炭爐真係熱死人, 圖右: 依pack嘢要收5蚊架>


<左1: 黑柏葉; 左2: 玻璃生菜; 左3: 茼好; 左4: 超好味麻醬; 右1 :羔羊肉片; 右2: 肥羊粉; 右3: 一大碟蔥蒜; 右4: 好熱... 所以要飲可樂cool cool佢 >

為咗附合我地大食雙煞, 食完涮羊肉, 一於再去掃東華門夜市

嘩, 北京d夜市真係有d嚇人, 咩小吃都有得食~~
仲有好多諗到諗唔到都有得你食
爭在你敢唔敢食啫~~
以下圖片實在有d嚇人, 請做好心理準備......
首先開始係正常d嘅先:

<爆肚 = 炒辣辣羊肚>

<炒羊肉什菜>



<標明係'香港賴尿牛丸>


<深海生蠔 -- 你硬唔硬食?>



<夜市都有佛跳牆?>



<依d正常嘅小吃>

<好似炒蘿蔔糕+粉麵>

<好腥嘅炸蝦+炸皮蛋>

<串燒羊肉+臭豆腐+魷魚+燒粟米>

<好大隻羊腿>

<響街邊都可以食蟹?>

<台灣的吸管湯包>

<咩都有冰糖葫蘆>

<水煮大腸>


<唔知咩湯圓>


<羊肉包膜>

<唔敢食嘅冰酪>

<海膽都有?>

<龍鬚糖?>

<宮廷點心>


<唔知咩係炸響鈴>

<好味羊肉串>

<好似海參, 好核突>

<北京名點~驢打滾+艾窩窩>
好喇, 開始有d恐怖嘢出現喇:

<鯊魚?!>

<海星...>

<仲有血淋淋嘅肝?!>
再恐怖d:

<蟲蛹...>

<蠶蛹+蚯蚓>

<小蠍子>


<大蠍子>


<仲有蟋蟀>


<蛤蟆+蠶蟲>


<仲有蜈蚓......>
今次真係大開眼介....
不過真係一邊睇一邊驚~ 仲要成日俾人鬧唔好阻住做生意....
真係~~~

(第一天完)

沒有留言:

張貼留言