2007年3月11日 星期日

置之死地而後生

經過咗一個禮拜嘅煎熬, 尋晚終於都quiz埋第2科
仲爭一科星期二quiz, 就要開始做3份大report+1份individual report喇~~

同埋d病菌仲響度遭質ing我
龍少就一片苦心 佢知我病緊好想食泰菜開胃一吓
同埋話為咗想鼓勵我俾多d心機讀書+令我精神d
所以尋晚一quiz完 我地就去咗九龍城小曼谷開餐喇~~~~

今次一開始都係叫番我最鐘意嘅"青木瓜沙律"

嘩, 果然水準都keep到, 都係咁多指天椒咁辣.....
辣到我把聲都即刻開到哂!!


<好味但好辣青木瓜沙律, 有4個
>
龍少次次都想叫泰式炒蜆, 但係都係有某d原因, 冇叫過
今次終於都可以一試喇!

不過.... 徹徹底底咁令我地非常失望

一上碟即刻試吓d汁, 因為想叫客蒜蓉包點汁食, 但係.... 凍嘅?!
不過d蜆出煙喎~
得出嘅結論係: d蜆唔係生炒, 係白烚, 再淋個汁上面!!!!
真係好失望


<有小蝦送但味道一般嘅泰式炒蜆, 得一個
>
之後我地仲有叫佢出名嘅串燒, 我地要咗: 牛+腎+豬頸肉+魷魚
牛, 腎普通, 魷魚個汁勁好味不過勁多辣椒仁勁辣, 豬頸肉我嫌肥咗小小


<4串串燒, 有
>
冇要其他因為想留肚食超好味蝦餅
真係超級彈 彈 彈牙


<超好味蝦餅,
滿分>
其他我地再要咗個蝦膏炒通菜(唔要馬拉盞因為今次喉嚨受唔到)同干炒海鮮河(好夠火喉, 好味)

<蝦膏炒通菜, >

<干炒海鮮河,
>

不過今次實在叫得太多喇, 要打包做宵夜

成晚龍少都係咁叫我食多d辣椒, 話多d維他命C

一於食辣佢, 置之死地而後生, 今日就會好番咁話喎?!
不過.... 今日精神真係好咗d

唔通真係有關???

同場加映: 去小曼谷食之前, 龍少仲專登去咗"清真牛肉館"度買我鐘意嘅多汁牛肉餅做宵夜

不過又加咗價, $19得2個, 貴咗好多呀~~

一返到屋企佢就一啖食鬼咗, 快到連相都唔記得影呀~~

沒有留言:

張貼留言