2008年1月22日 星期二

五喪標@royal garden

下個月嘅今日
應該係林小B黎到依個世界嘅大日子
到時肥媽媽就會係提子太太身邊照顧佢
希望提子太太順順暢暢咁痾小B出黎
小B又健健康康咁長大
快D返黎探公公, 姨腸腸同埋咪咪姨啦!
*****************************************************
有D稱呼有一定嘅名:
哨牙一定叫亞黑鬼要係亞
仲有貓屎~盲公~曚眼~佬, 豬~, .... 哈哈哈
所以要跟, 咁先夠雷!!!!
上星期六, 係五喪標分別相識3個月嘅大日子
(喪標包括1號大少奶, 2號飛E, 3號vanlily, 4號minicorgie, 同埋5號嘅我)
為隆重其事
喪標一號係幾個禮拜前已經book定枱
一於去royal garden嘈餐飽
當日d食物ok啦
想食嘅出1 round就唔出
唔想食嘅又不斷refill, 想點?!



全日最好味嘅古力raspberry cake, 想再encore都冇!
仲有自制什啤3色雪糕
事前同喪標一號發起一個交換$100福袋大行動
就係咁, 我就捉蟲啦
咁好彩真係抽中16號福袋
不過... 好彩...
事前原本唔敢俾龍少知嘅賤格福袋事件
到當晚見到抽番黎果16件"厚禮"
竟然話好啱用!!! 當佢見到包豆屎
仲開心過俾包risotto佢呀....
唉.... 果然係老實中國人!
當時個場面超級震撼, 個個waiter行過都陰笑呀
圓圓, 你記得你問人借咩嘛?? 
最後, 我想多謝:
送靚靚食譜同埋唔飲咖啡一日嘅愛飛
圓圓賜我嘅16號愛人同埋抽完獎不斷俾我嘅咸濕眼神
幫我攞古力cake同俾我Q嘅mini
仲有專登引愛飛而整意態療人南瓜包嘅冬菇妹

噢, 已經好想快d到下一次....

沒有留言:

張貼留言