2008年1月15日 星期二

滾熱辣 (追加隔夜感)

雖然條頸嘅淋巴核仲未收
不過我確信我以好好多
龍少, 我隨時ready出發架喇!!! 
上2個星期, 蛋糕小姐送了包新鮮但異常臭嘅新鮮酵母俾我
自從放咗係雪櫃之後
一直俾龍少寸我徙哂人地d嘢
我之前病到薯條都唔想食呀, 幾病呀
仲叫我搓包...... 哼!!!!
於是今日扯起條筋, 搓包去也
今次用咗上個月係台灣買嘅麵包書"孟老師的100道麵包"
再加埋蛋糕小姐嘅新鮮酵母
唔知效果會點呢?
今次嘅做型係衛星包
出黎個做型都唔差
內裡好鬆軟, 果然係新鮮酵母
不過整體唔夠味, 要搽花生醬先得!
另外仲有3個係用即溶酵母做testing
依家入緊爐
唔知到聽日會唔會又有陣酵母味呢?
追加 16/1/08 14:00:
到咗今日, 新鮮酵母整嘅包依然鬆軟
而用即溶酵母果3隻
依然都係有陣臭臭酵母味!!!
而且發得冇新鮮酵母咁鬆咁靚
咁即係... 聽日攞番袋酵母菌去換先
佢話換俾我架!
乾酵母做出黎真係冇咁靚...

沒有留言:

張貼留言