2008年1月2日 星期三

聖誕台の一食

新一年新開始, 龍少同我今日又去買禮物
依家一邊用部新嘅fujitsu notebook寫遊記
又可以一邊聽住張敬軒隻新精選
2008年, 龍少我會繼續愛你!
*      *      *      *      *      *      *      *      *      *      *      *      *
2007年12月24日
去到西門町, 首先當然要去食我至愛"阿宗麵線"

區區一碗麵線又點夠龍少"sip"牙隙?!
所以之後再是但選一間小店
好味魯肉飯, 現炸甜不辣

福州魚丸, 小店一角

之後我地就去台北車站買去嘉義縣嘅高鐵車票
再去咗上面微風廣場新開嘅food court食double古力dounut~

到夜晚, 本來想返去西門町打邊爐
但係得個名又冇地址
都唔知應該點搵~
最終唯有放棄而轉去另一間
龍少竟然好犀利咁帶我去鼎泰豐

雖然果度真係好多人
但係好彩係個mall度等, 又有野睇
又可以先點餐
所以時間好快就可以入去開餐囉! 
唔夠酸唔夠辣嘅酸辣湯, 炸醬麵

蒜蓉炒A菜, 酥炸排骨

小籠湯包x2
食完晚飯, 就係時候行夜市
可惜該夜市已經有點失色
但好彩仍然搵到龍少去台北嘅唯一動力 ~ 鹽水雞!
好, 明天繼續.....

沒有留言:

張貼留言