2008年1月23日 星期三

生熟牛

好耐冇同肥媽媽去街街
尋日佢有事要出老尖一趟
我就即刻推哂所有約會黎同佢逛逛
首先帶佢去圓圓介紹嘅"味佳居"越南餐廳食河粉
原來果幢大廈就係以前學日文嘅地方
果陣我地夜晚就響せんせい間公司度上堂, 好好玩架...


佢地d服務又唔係真係咁差
不過就係我地等咗10分鐘之後
竟然有人再過黎問我地叫咗d咩?!
話唔知邊個同我地落單, 所以連張單都唔知去咗邊....
佢一邊黑面咁講兼一句"唔好意思"都冇囉!
但係到d食物黎到, 又真係好值得再黎多次

我嘅係生熟牛金邊粉, 肥媽媽係三絲撈檬
生熟牛金邊粉d牛好好味
我覺得熟牛好淋兼帶筋, 好味過生牛
肥媽媽都覺得好味, 搞到佢唔多like碗撈檬!
加$6有其他小食, 我地叫咗春卷同粉皮
不過掛住食唔記得影個粉皮

途中, 我俾魔鬼喪標一號慫恿一輪
就做咗個小小敗家精
可惜肥媽媽睇唔中啦
由於個牛河實在太飽
但係唔食晚飯, 我又驚肥媽媽返屋企食麵包
於是去返例牌飯堂~一葉家
超鐘意佢個宋家餛飩
食物都好清唔太濃

魯肉A菜(唔知點解有麵屎), 多菜宋家餛飩

2個人只係叫咗2款食物
都差d食唔哂, 今日真係.... 飽屎荷蘭豆囉!! 

沒有留言:

張貼留言