2008年1月1日 星期二

聖誕台の一玩

2007年12月24日
平安夜的一大清早, 龍少同我一早出咗雞場趕飛滋
去邊? 咪係近過去廣州嘅台北囉
龍少同我對上一次去台北
已經係3年半前去影結婚相果次
其實今次龍少都唔係好想去
因為佢話唔想去D又唔先進又唔落後又冇陽光海灘嘅地方
係咁... 又唔早d book?!
而其他地方又fully booked, 唯有去台北囉!
今次又係搭CX, 都預咗佢D餐難食
所以我地一早食飽飽
不過... 個包真係 ~ 又乾又難食! 好心啦~~~

過咗個多鐘, 我地就到咗台北桃園機場 (前中正國際機場)
由於當日落住毛毛雨
令原本40多分鐘嘅車程, 呆坐咗足足個半鐘先到酒店門口!
酒店依舊係上次到台的一間
地點不太近鬧市, 原因只係想瞓得安心
距離捷運亦不算太遠!
唔知係唔係酒店check到我地係舊客
所以upgrade咗上deluxe room
房間方面唔算大咗, 張床只係俾屋企果張大半尺
不過竟然唔會同龍少pat撞pat~

之後我地就去西門町食lunch
沿途有實在有太多吸引
龍少同我都完全受唔住誘惑
放低幾兩買咗個熱辣辣嘅胡椒餅
呵呵呵, 好熱又好食~

酒店行10分鐘到"南京東路"捷運站, 西門町一角


開餐待續...

沒有留言:

張貼留言