2008年1月29日 星期二

唔見嘢

~有禮物 有禮物 咪咪吉有禮物~
每做一件事我都會有我嘅理由
唔想煮飯... 因為冇餸
唔想做家務... 因為皮膚敏感, 要徙錢睇醫生
唔想早起身... 因為我條命不宜早起
想食壽司... 因為可以慳番機票錢
想買新衫... 因為剛剛游水落黎
想買短褸... 因為全部長褸
想買長褸... 因為屋企D長褸好長好重
想去旅行... 因為唔可以長時間留係同一個地方
想買新相機... 因為舊機好累, 同埋機件老化
不過龍少話以上每一個理由都係歪理(!!!)
除咗最後一項, 因為佢都發現部Casio EXILIM 4.0影d相真係差咗好多
所以.... 買咗部Canon IXUS 860IS俾我
呵呵呵, 新機影d相好似真係靚好多咁
舊機? 你休息一吓先啦!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
就快新年, 亦即係林小B都就快出世
肥媽媽會係新年後過去"大蘋果"照顧提子太太同林小B
實在太多人愛鍚未出世嘅林小B
個個都要肥媽媽幫佢地攞禮物過去
今晚就去見係其中一位A小姐
雖然收嘅係提子太太同林小B
但係作為一位恨做EE多年嘅我
點都要做番D心思俾人地嘛
於是整咗個"蕃茄百里香芝士"麵包
個LOOK好得, 味道好香
食落QQ咁, 好得意!
不過出爐之時, 先發覺D百里香仲係枱面
咦... 唔怪得個包好似唔見嘢咁啦
食譜: (改自孟老師的100道麵包)
材料
A
高筋粉 220g
麵粉15g
糖 15g
鹽 1/2 tsp
即溶酵母 2g
茄汁 50g
蛋白 30g
水 70g
老麵 50g
B
無鹽牛油 15g
百里香 1tsp
做法:
1) 將材料A全部放入鍋內混合, 搓至光滑
2) 加入無鹽牛油搓成有延展性, 再加入百里香伴勻
3) 麵團發酵80分鐘
4) 麵團分成5分, 滾圓後放入圓模內, 蓋上保鮮紙發酵30分鐘
5) 表面搽上蛋液, 在麵團表面刨芝士絲
6) 預熱焗爐, 再用190度焗20分鐘

沒有留言:

張貼留言