2008年2月28日 星期四

扮賓賓@CEBU(火曜日)

2月12日年初六
今日我地5點半就起身
之前join咗local tour去Bohol
7點半要去到碼頭
所以6點40就要打的
點解d時間咁怪? 哈哈哈
因為酒店早餐6點半先開
我地d cheap精當然要食埋個早餐先出發啦~~
今次個司機又想玩野, 話碼頭好遠
又要收貴d... 哼, 今次我地仲睬你?
佢話咩我地都答"NO"
不過始終都唔夠佢地叻
我地搭咗175peso, 俾200peso佢話冇得找?!!!
哼, 如果唔係你之前咁黑人憎, 我地都一定唔駛佢找
但係.... 衰得佢呢...
可惜龍少摷埋底褲都冇75peso散紙....
冇計~  唯有屎屎氣落車
不過我地都醒, 抄低哂佢個車牌!
今晚返酒店就port佢, 哼哼哼!!!!
去Bohol個碼頭同船飛

隻船準時8點開, 大約10點就到喇~
一落船個天開始落雨.... 唉!
之後就去個唔知咩教堂
好多地方都唔俾影相, 不過好舊好舊
之後就去另一個碼頭準備上船
玩我地嘅river cruise同食lunch buffet
位位都有一個香艳椰青

仲有隊live band助慶, 都幾好聽架~

沿途風景

船伕
突然其來嘅水怪, 原來游上船問游客攞錢
中途有歌唱表演, 白頭佬仲落埋去跳到唔捨得走~~
之後就去chocolate hill....
就係因為愈來愈大雨
一大片古力山就係咁俾d霧遮哂
依個係唯一見得清楚嘅一個....
本來旅行社安排我地去一個室外嘅小森林睇眼鏡猴
但係...
又係因為落雨
變咗要去一個有帳篷嘅地方睇
你地見唔見到佢係邊?
一見到, 嘩~ 好得意呀
你睇, 同張key card差唔多大咋~
佢隻眼大大, 真係十足卡通片一樣


你睇佢食野果陣幾搞野?!

沒有留言:

張貼留言