2008年2月20日 星期三

扮賓賓@CEBU(土曜日)

終於都寫完聖誕豉油行
依家又要寫舊曆年賓賓之旅~
每次去旅行, 都會有2個選擇
一係極凍, 一係極熱
所以舊年年頭去完bangkok, 之後就走咗去哈爾濱
本來一早plan好舊曆年去凍嘅地方
亦因為聖誕臨時去咗凍凍地嘅阿里山
所以改咗去我這晚熱辣辣, 呀呀...
今次好特別, 唔再返鄉下
反而改咗去做5日賓妹... 宿霧去也
年初三嘅朝早, 好多好多人
但係我地好好彩, 由屋企到機場轉咗1次車
只需半個多鐘就到
而好好彩早一班車到, 所以check-in唔駛等好耐
不過搞得黎食埋早餐, 去到閘口都已經final call喇...
全機大部分都係鬼, 但係有一團旅行團大部分團員竟然都係耆英?!
飛機餐一貫的難食, 但係個包好好食喎~
我地今次book咗Hilton Cebu Resort & Spa
酒店方面包埋車接我地去酒店, 15分鐘就到酒店喇
Cebu有幾個city: Cebu City, Lapu-Lapu City係最出名最多夕人去
所有跟沙灘嘅靚resort都係響Mactan Island(Lapu-Lapu City)
酒店房好精緻好舒服~
首先係toilet, 有企缸有浴缸

仲有crabtree & evelyn用品
之後有個大風扇, 雖然作用唔大但係小小風好舒服
嘩, 間房好resort呀~
有張貴妃椅俾我
好細心咁有熨斗同熨衫板!

仲有條小nemo同你打招呼, 若果想帶走, 多謝500peso!!
露台外一絕景色
放低嘅我地就一支箭走咗去沙灘曬曬曬...
跟住再出番去Cebu City嘅SM Mall食晚飯
因為太肚餓, 未搵清楚我地就走咗去pizza hut頂肚!
先黎一杯ok嘅rose melon drink
我叫嘅青口蒜蓉意粉
今次又捉蟲啦~ 青口變咗蜆仔
仲要連殼上, d意粉又有碎殼!!
意粉又冇味.... 龍少極度不滿....
經過不斷摧不斷話cut單先黎嘅意式海鮮燴飯
好彩依個ok咋, 餓到龍少3分鐘內食完!
埋單後先發現原來另一邊有仲多選擇!
算啦, 我地都搵到supermarket
買咗好多小食, 仲俾龍少買到隻即焗燒雞, 正!


今晚又有宵夜囉~~

沒有留言:

張貼留言