2008年2月6日 星期三

買拖鞋@乞嚏島

以住一向都冇辦年貨概念嘅我
響幾日前聽到圓圓話要去辦年貨
心諗: 究竟辦年貨即係辦咩?
一問之下, 原來拖鞋係最重要..... 哈哈哈!
趁住仲有少少時間, 捉埋肥媽媽一齊去買拖鞋囉
行到累, 就更係要搵食啦
肥媽媽點名要食西,
所以我地是但搵間餐廳食晚飯
餐廳環境都算ok, 或者因為我地太早

牛油軟包好鬆好香
羅宋湯... ok啦~
叫set有得食salad bar
有粟米, 薯仔沙律, 蕃茄生菜, 同通粉沙律
個薯仔沙律最好味~
肥媽媽嘅豬扒龍脷柳跟意粉
我嘅紐西蘭牛柳, 軟~不過超過7成
跟薯菜... 原來係薯蓉餅, 好好味呀~
甜品... 唔知係咩, 又硬又乾又難食
我當然要杯凍檸水清清腸胃啦
Cafe Getu
荃灣廣場4樓

沒有留言:

張貼留言